جواد نکونام:

ماشین‌سازی با وقت‌کشی امتیاز گرفت/ بازیکنان ما نتوانستند از شوک بازی با سپاهان خارج شوند

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۶۹۰۳۹
ماشین‌سازی با وقت‌کشی امتیاز گرفت/ بازیکنان ما نتوانستند از شوک بازی با سپاهان خارج شوند
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با انتقاد از وقت‌کشی ماشین‌سازی گفت: بازی کردن مقابل تیمی که دائما وقت تلف می‌کند، سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جواد نکونام با حضور در نشست خبری، درباره تساوی بدون گل برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: پیش از این گفتم که ماشین‌سازی با یازده بازیکن دفاع می‌کند و به دنبال ضد حمله است. هر تیمی توانی دارد اما این تیم از دقیقه یک بازی وقت تلف کرد. در تمام شرایط بازی را متوقف کردند؛ به طوری‌ که تماشاگران عصبانی شده بودند. بازی کردن مقابل چنین تیمی بسیار سخت است. مقابل چنین تیم‌هایی باید گل بزنید تا فرصت وقت تلف کردن نداشته باشند. نکته مثبت ندادن فرصت گل به حریف بود.

او با انتقاد از عملکرد بازیکنانش یادآور شد: بازیکنان ما نتوانستند از شوک بازی با سپاهان خارج شوند. آن‌ها هنوز در خواب آن بازی هستند. تیم ما در نیمه نخست خیلی بد بازی کرد تا بازی خوب در نیمه دوم هم به چشم نیاید. چندین فرصت گل داشتیم که به گل تبدیل نشد. من از بازیکنانم راضی نیستم.

نکونام درباره اعتراض به عملکرد داور مسابقه نیز خاطرنشان کرد: عملکرد داور خوب بود اما در یک صحنه توپ به دست بازیکن حریف خورد. امیدوارم من اشتباه کرده باشم ولی اگر حق با ما باشد، پنالتی تیم ما سوخته است. تنها اعتراض ما به وقت‌کشی حریف بود. باید ۶ دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم اتخاذ می‌شد. در نیمه نخست ۲۵ دقیقه از زمان بازی در حال توقف بود. ما باید به قدری قوی باشیم که جلوی این قبیل تیم‌ها هم خوب بازی کنیم. نیمه نخست خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم که کافی نبود. از بازیکنان گلایه دارم. بازی‌هایی وجود داشته که شکست خوردیم و من از بازیکنانم راضی بودم اما امروز خوب نبودیم. ما در باد بازی با سپاهان خوابیدیم.

نکونام با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان بی‌کیفیت تیمش را کنار خواهد گذاشت، افزود: شک نکنید ما در نیم فصل چندین بازیکن خوب می‌گیریم و نتایج بسیار خوبی می‌گیریم. در نیم فصل چندین بازیکن را کنار می‌گذاریم. تماشاگران امروز زحمت کشیدند. تیم ما شرمنده آن‌ها شد. بازیکنان باید این بازی را بعدا جبران کنند. باید مزد زحمات آن‌ها را بدهیم. بازیکنان ما فکر می‌کردند پیروز هستیم که تفکر اشتباهی بود.

او درباره ضعف تیمش در گلزنی اظهار کرد: ما کم گل نمی‌زنیم و از خیلی از تیم‌ها بیشتر گل زدیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز