حمید صیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کاروان ورزشی ایران همانند پاراآسیایی باید در پاراالمپیک هم بدرخشد

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۴۲:۳۷
کد خبر: ۷۶۹۰۶۷
کاروان ورزشی ایران همانند پاراآسیایی باید در پاراالمپیک هم بدرخشد
رییس فدراسیون جانبازان و معلولان، گفت: کاروان ورزشی پارالمپیک ایران باید در این دوره از رقابت‌ها هم همانند پاراآسیایی درخشش خوبی داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمید صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولان درباره عملکرد کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: در این رقابت‌ها با همه توان راهی جاکارتا شدیم و توانستیم به هدفمان که ارتقای رتبه بود برسیم و با شایستگی رتبه سوم به ایران رسید.

وی ادامه داد: اردوهای خوبی برای حضور موفق کاروان ورزشی تدارک دیده شد و نتیجه بسیار خوبی در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا به دست اوردیم.

صمیمی با اشاره به اینکه ما بدشناسی آوردیم می‌توانستیم در رتبه دوم هم قرار بگیریم، بیان کرد: تیم کره از رشته خاصی که مهارت داشت استفاده کرد و توانست به مدال‌های بیشتری برسد. استعدادهای خوبی در ایران وجود دارد و برنامه ریزی های خوبی در نظر گرفته شد تا جایگاه ایران در چهار سال آینده ارتقا پیدا کند.

وی در پایان، گفت: بعد از مسابقات جاکارتا برنامه ریزی های لازم برای حضور موفق در پارالمپیک 2020 در نظر گرفته شد. کاروان ورزشی پارالمپیک ایران باید در این دوره از رقابت‌ها هم همانند پاراآسیایی درخشش خوبی داشته باشد. برای حضور موفق آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف در رقابت‌های پاراآسیایی زیر نظر گرفته شد. بعد از ارزیابی رشته‌ها از هفته آینده برنامه‌ریزی لازم برای درخشش در المپیک 2020 آغاز می‌شود.

نظر شما