در سایت رسمی AFC منتشر شد؛

طارق: دوستانم در نیروی هوایی خواهان بازگشت من هستند/ آرزو دارم برای سومین بار تیمم به فینال AFC cup برسد

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۳:۳۵
کد خبر: ۷۶۹۱۳۸
طارق: دوستانم در نیروی هوایی خواهان بازگشت من هستند/ آرزو دارم برای سومین بار تیمم به فینال AFC cup برسد
بازیکن عراقی استقلال برای هم‌تیمی‌های سابقش در تیم نیروهوایی عراق آرزوی موفقیت کرد تا آن‌ها بتوانند برای سومین بار پیاپی قهرمان AFC cup شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال نیرو هوایی عراق برای سومین سال پیاپی توانست به فینال رقابت‌های AFC Cup برسد تا در آستانه کسب سومین عنوان قهرمانی پیاپی در این رقابت‌ها قرار بگیرد. همام طارق، بازیکن عراقی استقلال است که سابقه پوشیدن پیراهن نیرو هوایی عراق را در کارنامه اش دارد. او در هر دو فینال سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برای نیروهوایی عراق به میدان رفته و یکی از بازیکنان موثر این تیم عراقی در کسب دو عنوان قهرمانی پیاپی در AFC cup بوده است.

طارق همام در ابتدای حضورش در استقلال برای نیرو هوایی عراق هم آرزوی موفقیت کرده بود تا آن‌ها بتوانند برای سومین بار به فینال AFC cup برسد. در حال حاضر این آرزو به تحقق رسیده و نیروهوایی عراق در فینال این رقابت‌ها باید به مصاف نماینده ترکمنستان برود.

بازیکن عراقی استقلال در جدیدترین مصاحبه اش درباره نیروهوایی عراق اظهار کرد: نیروهوایی عراق، با مربی بسیار خوبی که در اختیار دارد، تیم بسیار خوبی است. من امیدوارم آن‌ها برای سومین سال پیاپی بتوانند قهرمان AFC cup شوند و سومین ستاره را برای نشان باشگاه بگیرند.

نیروهوایی عراق در دو دوره قبلی این رقابت‌ها که به فینال آن رسیدند، نتوانستند در ورزشگاه خانگی‌شان به میدان بروند اما امسال آن‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان در بصره نخستین فینالشان را مقابل هواداران این تیم برگزار خواهند کرد. طارق درباره میزبانی نیروهوایی عراق در این دیدار گفت: بسیار خوب است که فینال قرار است در عراق برگزار شود، به همین دلیل من بسیار برای باشگاه خوشحال هستم.خیلی عالی است که آن‌ها بتوانند جام قهرمانی را در خانه بالای سر ببرند. من فکر می‌کنم نیروهوایی عراق می‌تواند در این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

نکته دیگری هم که درباره حضور نیروهوایی عراق در فینال AFC کاپ وجود دارد این است که تاکنون هیچ باشگاهی نتوانسته در این رقابت‌ها سه بار پیاپی به قهرمانی برسد. بازیکن پیشین نیروهوایی عراق در رابطه با این موضوع بیان کرد: من خیلی اوقات با هم‌تیمی‌های قبلی و دوستانم صحبت می‌کنم و آن‌ها همیشه به من می‌گویند که باید برگردم و برای آن‌ها بازی کنم. این بسیار خوب است که در فاصله کمی از فینال AFC cup، ما همدیگر را دوباره در جام‌ملت‌های آسیا می‌بینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز