استقلال تهران صفر-سپاهان اصفهان یک؛

پایان طلسم چهارساله/ کی‌روش دست امیر را گرفت

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۸:۳۴
کد خبر: ۷۶۹۲۳۷
پایان طلسم چهارساله/ کی‌روش دست امیر را گرفت
تیم فوتبال سپاهان اصفهان توانست از سد تیم استقلال تهران عبور کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان عصر امروز از هفته دهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و سپاهان موفق شد با تک گل کی روش استنلی حریف خود را شکست بدهد و سه امتیاز ارزشمند را بگیرد. امیر قلعه نویی در حالی فاتح دوئل با وینفرد شفر شد که سپاهان بعد از چهار سال موفق شد استقلال را در تهران مغلوب کند و سه امتیاز را به ارمغان آورد.

باوجود سرعت بالای بازی در نیمه اول و خطای پرتعداد بازیکنان اما فرصت های گلزنی خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد. استقلال که روی شوت از راه دور برنامه داشت، دو شوت خطرناک توسط مهدی قائدی و الهیار صیادمنش به سمت دروازه سپاهان زد که این شوت ها ثمری نداشت. علی کریمی هافبک استقلال دقیقه ۱۷ بازی به خاطر مصدومیت از زمین خارج شد و نیومایر جای او را گرفت. نیومایر هم در دقیقه ۴۵ شوتی را به سمت دروازه سپاهان زد که مدافعان حریف توپ را به کرنر فرستادند.

در نیمه دوم بازی با حساسیت و حاشیه بیشتری دنبال شد. شفر اسماعیلی را به جای قائدی وارد زمین کرد و در دقیقه ۶۷ هم مرتضی تبریزی را از زمین خارج کرد تا الحاجی گرو جای او را بگیرد. اعتراضات به داور بازی در این نیمه بعد از صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان شروع شد. در دقیقه ۵۴ محمد دانشگر در محوطه جریمه سپاهان زمین خورد و استقلالی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور رای به ادامه بازی داد.چهار دقیقه بعد، ساسان انصاری مهاجم سپاهان بعد از برخورد با طارق همام در محوطه جریمه استقلال زمین خورد. رضا کرمانشاهی داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید ولی سجاد طوسی کمک داور مسابقه پنالتی سپاهان را وتو کرد تا این بار سپاهانی ها نسبت به تصمیم داور معترض شوند.

در دقیقه ۶۰ مهدی کیانی شوت سنگینی را به سمت دروازه استقلال زد که این شوت ثمری نداشت. در دقیقه ۶۴ مارکوس نیومایر پشت ضربه کاشته استقلال قرار گرفت و توپ وی هم با اختلاف کم از کنار دروازه سپاهان بیرون رفت.در نهایت این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۸۱ توانست روی ضربه سر کی روش استنلی گل برتری را به ثمر برساند. حرکت سریع سعید آقایی از سمت راست دفاع استقلال و ارسال او با ضربه سر کی روش وارد دروازه آبی پوشان شد. کی روش بعد از این گل دقایقی روی زمین افتاد و کادر پزشکی تیم سپاهان هم بالای سرش حاضر شد ولی این مهاجم برزیلی مشکلی برای ادامه کار نداشت.

در دقیقه ۹۱ استقلال بهترین فرصت این بازی خود را روی ضربه سر روزبه چشمی به دست آورد ولی این توپ به تیرک دروازه سپاهان خورد. در نهایت بازی با همین یک گل به اتمام رسید تا سپاهان با ۲۲ امتیاز جایش را در رده دوم جدول محکم کند. استقلال هم که در سه بازی گذشته خود (در لیگ و جام حذفی) پیروز شده بود، ۱۴ امتیازی باقی ماند و باتوجه به برد تراکتور، به رده ششم جدول سقوط کرد.

قضاوت دیدار استقلال - سپاهان را رضا کرمانشاهی بر عهده داشت. او در این دیدار به فرشید باقری و فرشید اسماعیلی از تیم استقلال و مهرداد محمدی، مهدی کیانی و عزت‌الله پورقاز از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی (مارکوس نیومایر - 17)، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی (فرشید اسماعیلی - 46)، الهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی (الحاجی گرو - 67).

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب سپاهان:‌

پیام نیازمند، ابوالحسن جعفری، خالد شفیعی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی (سیاوش یزدانی - 46)، ولادیمیر کومان (بختیار رحمانی - 90)، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی (ساسان انصاری - 46) و کی‌روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز