جلسات ستاد عالی برای برنامه‌ریزی بهتر دو هفته یکبار برگزار خواهد شد؛

سلطانی‌فر: به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومند در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ هستیم/ کسب سهمیه تنها خواسته ما از فدراسیون‌ها نیست

۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۳:۵۲
کد خبر: ۷۶۹۴۸۵
سلطانی‌فر: به دنبال کسب نتایج خوب و آبرومند در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ هستیم/ کسب سهمیه تنها خواسته ما از فدراسیون‌ها نیست
دکتر سلطانی فر تاکید کرد با تلاش و برنامه ریزی در فاصله حدود دو سال تا برگزاری بازی های المپیک با توجه به اضافه شدن برخی از رشته ها که ایران در آنها مدعی است؛ به امید خدا نتایج خوب و آبرومندامه کسب خواهیم کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ظهر امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، برگزاری جلسات مستمر را برای برنامه ریزی به منظور حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک مورد توجه قرار داد و  گفت: با هدف نتایج خوب و پیگیری برای اردوهای آمادگی، تجهیزات و تدارکات برنامه ریزی را از  هم اکنون آغاز کرده ایم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بازی های داخل سالن آسیا، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی، همچنین بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 را برای حضور مقتدرانه در رویدادهای مهم المپیک و پارالمپیک سپری کردیم چرا که آوردگاه المپیک آوردگاه مهم و حساسی است که دویست کشور رقابت دارند.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش فرآیند کسب سهمیه بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با توجه که فرایند سهمیه ها در پروسه زمانی یک و نیم تا دو ساله رخ می دهد باید درهمه رویدادهای حساس متمرکز شویم تابا بهترین شرایط سهمیه ها را بدست آوریم و بهترین نتیجه ها را بگیریم.

دکتر سلطانی فر در ادامه به نتایج کاروان های ورزشی ایران در تاریخ بازی های المپیک اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در طی 16 دوره حضور در بازی های المپیک  به 18 مدال طلا، 21 نقره و 29 برنز دست یافتیم که 4 مدال طلا مربوط به بازی های المپیک در قبل از سال های پیروزی انقلاب بوده و 14 مدال طلا را در ادوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی بدست آوردیم که بهترین نتیجه هم مربوط به المپیک 2012 لندن بود که 4طلا، 5نقره و 3برنز به ارمغان آمد و در المپیک ریو 3 طلا، 1نقره و 4برنز بدست آمد.

دکتر سلطانی فر نسبت به مدال آوری رشته هایی نظیر کاراته، شمشیربازی، تیراندازی و قایقرانی و جودو در کنار چهار رشته دیگر ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: در دوومیدانی هم می توانیم با توجه به ظرفیت های این رشته به ویژه در ماده های نیمه استقامت به تعداد مدال های بیشتری کسب کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر برنامه ریزی به منظور حضور قدرتمندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی از هم اکنون می توانیم نتایج خوب و آبرومند بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز