ساغر آجیلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بسکتبال بانوان در مسیر موفقیت است/ فدراسیون هنوز به تیم پنج نفره اطمینان نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۶:۰۸:۰۶
کد خبر: ۷۶۹۵۰۴
بسکتبال بانوان در مسیر موفقیت است/ فدراسیون هنوز به تیم پنج نفره اطمینان نمی‌کند
بانوی بسکتبالیست ایران گفت: این تصمیم برای برگزاری لیگ توسط خانم شجاعی گرفته شد که به نظرم با این رویه اتفاقات خوبی برای بسکتبال بانوان خواهد افتاد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته اول سوپرلیگ بسکتبال بانوان روز پنجشنبه برگزار شد که در یکی از دیدارها تیم نامی‌نو مقابل نارسینا به پیروزی رسید.

ساغر آجیلی بازیکن خوب بسکتبال ایران که در این فصل به نامی‌نو پیوسته و سال پیش قهرمانی را به نفت جشن گرفت در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص اولین هفته لیگ و بازی که انجام شد اظهار داشت: امسال کلا لیگ بانوان تفاوت عمده‌ای با سال‌های گذشته کرده و بازی‌ها در یک ساعت مشخص و پنجشنبه‌ها برگزار خواهد شد و برای اولین بار است که در لیگ بانوان اتفاق می‌افتد. سال‌های قبل برخی از مربیان نارضایتی‌هایی به خاطر ساعت برگزاری مسابقات داشتند ولی با اتفاق جدیدی که افتاده خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این تصمیم که برای برگزاری لیگ بانوان در نظر گرفته شده باعث خواهد شد  اتفاقات خوبی برای بسکتبال بانوان بیفتد و بازی‌های ما همانند آقایان با برنامه خواهد بود. خوشبختانه بعد از گذشت یک هفته از این بازی‌ها مشخص شد که سطح فنی بازی‌ها نسبت به سال‌های گذشته بالاتر رفته و بازیکنان ملی‌پوش در همه تیم‌ها پخش شده‌اند. من به همراه مژگان خدادادی و معصومه اسماعیل‌زاده سه بازیکنی هستیم که سال پیش در تیم نفت حضور داشتیم و با این تیم قهرمان شدیم و حالا در تیم نامی‌نو برای کسب افتخار دیگری تلاش می‌کنیم.

آجیلی همچنین با اشاره به پیشرفت بسکتبال سه به سه بانوان ایران در یکسال گذشته تصریح کرد: بعد از اتفاق خوبی که برای بسکتبال بانوان افتاد و مجوز حضور ما در میادین بین‌المللی با تلاش وزارت ورزش و فدراسیون صادر شد استارت موفقیت ما زده شد و به ویژه در بسکتبال سه به سه در این مدت موفقیت‌های چشم‌گیری را به دست آوردیم. ما بعد از سال ها دوری از میادین در اولین تجربه خود در بازی‌های غرب آسیا عنوان قهرمانی را به دست آوردیم و در دیگر رقابت‌ها مانند بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز نمایش قابل قبولی داشتیم و باید این موضوع را در نظر داشت که تیم ایران در کنار تیم‌هایی قرار داشت که سال ها تجربه لازم در میدان‌های بزرگ را داشته‌اند.

بانوی بسکتبالیست کشورمان در پاسخ به این سوال که چرا بسکتبال پنج نفره ما نتوانسته به اندازه بسکتبال سه نفره عملکرد قابل قبولی داشته باشد، خاطرنشان ساخت: این فرصت به بسکتبال سه نفره داده شد که خودش را در مسابقات نشان دهد ولی متاسفانه تا به الان این فرصت در اختیار بسکتبال 5 نفره گذاشته نشده و می‌توان یکی از دلایل این موضوع را مشکل مالی فدراسیون دانست. از طرف دیگر این اطمینان هنوز به بسکتبال 5 نفره نشده و با صحبت‌های صورت گرفته قرار بر این است در آبان‌ماه این فرصت برای بچه‌های پنج نفره در نظر گرفته شود و درصورتی که این شرایط ایجاد شود مطمئنا در آینده نزدیک شاهد درخشش این ملی‌پوشان هم خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز