محسن رضوانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

واترپلو ایران موفقیت بزرگی را بدست آورد/ برای میزبانی مسابقات رایزنی‌های لازم انجام شده بود

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۶:۲۵:۵۷
کد خبر: ۷۷۰۰۵۶
واترپلو ایران موفقیت بزرگی را بدست آورد/ برای میزبانی مسابقات رایزنی‌های لازم انجام شده بود
رئیس فدراسیون واترپلو گفت: واترپلو کشورمان موفقیت بزرگی را قبل از این در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ در ششمین دوره رقابت‌های واترپلوی قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی شهر تاشکند در کشور ازبکستان پیگیری شد، تیم جوانان ایران در پنجمین بازی خود با حساب ۱۴ بر ۴ مقابل تیم ژاپن تن به شکست داد تا با کسب سه برد و دو باخت به مدال برنز این رقابت‌ها دست یابد و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون واترپلو در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: ملی پوشان واترپلو کشورمان موفقیت بزرگی را قبل از این در بازی‌های آسیایی جاکارتا کسب کردند. همین موضوع باعث شد انگیزه همه ملی پوشان در تمام رده‌های سنی بالا برود. خوشبختانه تیم جوانان ما نیز با کسب این عنوان توانستند افتخارات واترپلو را تکمیل کنند.

وی افزود: 6 تیم برتر آسیا در این مسابقه حضور داشتند. بنابراین کسب عنوان، کار راحتی نبود. البته این مسابقه از جهتی هم حائز اهمیت بود چرا که علاوه بر دستیابی به عنوان سومی آسیا در این رده سنی، ما توانستیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم.

رضوانی درخصوص بحث میزبانی ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2020 اظهار کرد: رایزنی‌های زیادی در این زمینه انجام دادیم ولی متاسفانه میزبانی این دوره از رقابت‌ها به قزاقستان داده شد. البته ما پیش از این برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا نیز اعلام آمادگی کردیم که موافقت نشد.

وی گفت: طبق آیین نامه فدراسیون جهانی باید همه رقابت‌ها چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان به صورت هم‌زمان برگزار شود. این موضوع بر اساس چارچوب‌هایی که در کشور ما حاکم است امکان پذیر نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز