هفته سوم لیگ برت والیبال؛

یکه تازی پیکان در صدر جدول

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۷:۵۰
کد خبر: ۷۷۰۰۹۱
یکه تازی پیکان در صدر جدول
پیکان تهران توانست به روند پیروزی های خود در لیگ برتر والیبال ادامه دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،، هفته سوم رقابت های لیگ برتر روز یکشنبه در 5 شهر و 6 سالن پیگیری شد. تیم پیکان در پایان این هفته به اولین تیمی تبدیل شد که به سه برد دست پیدا می کند.

در این هفته روند شکست ناپذیری فولادسیرجان، شهرداری گنبد و کاله مازندران بریده شد و این تیم ها نیز طعم شکست در لیگ را چشیدند. از سوی دیگر شهروند اراک و عقاب نهاجا نیز اولین برد خود در لیگ برتر را تجربه کرد تا جدول لیگ، جذاب تر از قبل پیگیری شود.

 

خاتم اردکان 3 – پیام مشهد صفر

خاتم اردکان در اولین میزبانی خود برابر شهرداری ورامین شکست خورد اما این موضوع باعث نشد تا هواداران از این دیدار استقبال نکنند و نماینده اردکان موفق شد اولین برد خود  در اردکان و دومین برد فصل را در خانه ثبت کند. خاتم اردکان در دیدار با پیام مشهد در سه ست متوالی به پیروزی رسید. هر سه ست این مسابقه البته بسیار نزدیک و جذاب دنبال شد اما در نهایت خاتم با یک برد با ارزش، پیام مشهد را در خارج از خانه از پیش رو برداشت تا دومین برد فصل خود و دومین باخت پیام مشهد را ثبت کند.

 

سایپا 3 – دورنای ارومیه صفر

شاگردان اکبری واکنش بسیار خوبی به باخت هفته قبل خود در سیرجان داشتند و در ارومیه برد با ارزشی برابر تیم جوان دورنا کسب کردند. سایپا در این دیدار با نتایج 25 بر 22، 25 بر 16 و 25 بر 22 موفق به کسب پیروزی شدند.

سایپا در هر سه ست نمایشی بهتر از حریف خود داشت تا برد آسان و کم دردسری را ثبت کند. سایپا با این برد، تعداد بردهای خود در پایان سه هفته به عدد دو رساند و دورنا همچنان در حسرت اولین برد فصل است.

 

پیکان 3 – فولاد سیرجان ایرانیان صفر

دو تیمی که در دیدارهای قبلی موفق به کسب دو پیروزی شده بودند، یکی از جذاب ترین بازی های فصل را رقم زدند. هر دو تیم در دیدارهای قبلی بردهای مهمی را کسب کرده بودند و این بار در خانه والیبال برابر یکدیگر به میدان رفتند تا روند شکست ناپذیری یک تیم بریده شود. پیکان در این دیدار موفق شد در یک نمایش جذاب و نزدیک و با نتیحه سه بر صفر به پیروزی برسد.

پیکان ست اول را با نتیجه 25 بر 23، ست دوم با نتیجه 25 بر 21 و ست سوم را با نتیجه 25 بر 20 شکست داد و به سومین برد فصل خود رسید تا همچنان صدرنشین لیگ باشد.

 

شهروند اراک 3 – کاله مازندران صفر

اراکی ها بعد از یک هفته استراحت، موفق شدند در اولین میزبانی فصل حریف قدرتمند خود را شکست دهند. شهروند اراک در این دیدار میزبان کاله ای بود که در دو بازی قبلی موفق به کسب پیروزی شده بود.

اراکی ها در ست اول با نتیجه 25 بر 17، در ست دوم با نتیجه 25 بر 21 و در ست سوم با نتیجه 25 بر 20 موفق به کسب پیروزی شدند تا اولین برد فصل خود و اولین باخت تیم بهروز عطایی را رقم بزنند.

 

عقاب نهاجا 3- شهرداری گنبد2

عقاب و شهرداری گنبد در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر رفتند. عقابی ها در دو بازی قبلی خود شکسته خورده بودند اما شهرداری در دو میزبانی خود موفق به کسب پیروزی شده بود. با این وجود اما نتیجه این دیدار و روند مسابقه هیچ شباهتی به وضعیت دو تیم نداشت.

عقاب ست اول را بهتر از حریف آغاز کرد و برنده مسابقه شد. در ست دوم اما شهرداری توانست بازی را به سود خود به پایان برساند. ست سوم اما دوباره برای تیم میزبان بود و عقاب نهاجا به پیروزی رسید. در ست سوم در شرایطی که تیم میزبان فاصله ای با کسب پیروزی در ست و کل مسابقه نداشت، در نهایت شهرداری گنبد با نتیجه 28 بر 26 برنده شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود. در ست پنجم هم عقاب با نتیجه 15 بر 11 به پیروزی رسید تا اولین برد خود و اولین شکست شهرداری گنبد را رقم بزند.

 

شهرداری ورامین 3 – شهرداری تبریز یک

ورامین در اولین میزبانی خود در سالنی مملو از تماشاگر، میزبان دیدار شهرداری ورامین و شهرداری تبریز بود. ورامینی ها در این دیدار جذاب و سخت در ست های اول، سوم و چهارم به پیروزی رسیدند و موفق شدند دومین برد فصل خود را در داخل خانه کسب کنند. در ست چهارم در شرایطی که شهرداری تبریز فاصله چندانی با برد نداشت و بازی در آستانه رسیدن به ست پنجم بود، شهرداری ورامین در یک بازی حساس، به پیروزی رسید تا دومین باخت متوالی تبریزی ها رقم بخورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز