سیدداوود سیدعباسی:

قهرمانی پرسپولیس در آسیا به نفع فوتبال ایران خواهد بود/ حضور بانوان در ورزشگاه ها اتفاق خوبی است

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۴۴:۵۵
کد خبر: ۷۷۰۲۷۴
قهرمانی پرسپولیس در آسیا به نفع فوتبال ایران خواهد بود/ حضور بانوان در ورزشگاه ها اتفاق خوبی است
بازیکن اسبق پرسپولیس و استقلال گفت: بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا یک بازی ملی و فارغ از هرگونه رنگ است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: قبل از هرچیزی بازی فینال پرسپولیس یک بازی ملی و فارغ از رنگ های قرمز و آبی است و همه باید از این تیم پشتیبانی کنیم.

او ادامه داد: به نفع فوتبال ایران است که این تیم بتواند قهرمان شود چرا که فینال لیگ قهرمانی آسیا سکوی پرتاب و موفقیت فوتبال ایران است.

وی بر این باور است طرفداران تمامی باشگاه های ورزشی باید هم صدا باتشویق سرخپوشان پایتخت انرژی مثبت را به این تیم هدیه کنند و در نهایت انچه که بدست می آید شور و نشاط اجتماعی است.

سیدعباسی با بیان اینکه به موفقیت تیم پرسپولیس در برابر ژاپن بسیار امیدوار هستم، توضیح داد: این تیم برای رسیدن به این مرحله روزهای سخت اما با پیروزی را پشت سر گذاشته و من امیدوارم در دیدار های رفت و برگشت به ژاپن با گام های استوار در برابر حریفشان مقاومت کنند.

او تیم پرسپولیس را تیم ملی نام برد وافزود: سبک بازی ژاپن با فوتبال کشورهای عربی کاملا متفاوت است، ژاپنی ها کاملا سرعتی بازی می کنند و بچه های ما باید در این بازی منطقی وبا برنامه باشند.

بازیکن سابق دو تیم پرسپولیس و استقلال همچنین به ایجاد فضای مناسب در استادیوم آزادی جهت حضور بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان ما در فوتبال  و فوتسال بسیار حرفه ای هستند و فکر می کنم زمان آن رسیده که عامه مردم برای تماشای فوتبال ملی به ورزشگاه آزادی بیایند و آرزوی من این است که یک روز شاهد حضور خواهرانمان در استادیوم آزادی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز