محمدصادق فرجی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از کاراته دارند/ مسابقات جهانی اسپانیا برای ما مهم است

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۱:۳۵
کد خبر: ۷۷۰۴۲۶
وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از کاراته دارند/ مسابقات جهانی اسپانیا برای ما مهم است
رئیس فدراسیون کاراته گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از کاراته دارند و امیدوارم با افتخار آفرینی ملی پوشان در این مسابقه مهم پاسخ این حمایت ها را بدهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد صادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته درخصوص حضور تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقات جهانی اسپانیا به خبرنگار برنا گفت: این رویداد یک مسابقه مهم در حوزه کاراته محسوب می شود، بنابراین حضور در این رویداد ورزشی به دلیل کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو اهمیت دارد و  تمام کشورها با آمادگی لازم در رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

وی افزود: تیم ملی ایران هم با آمادگی لازم چه در بخش کومیته و چه در بخش کاتا در این رویداد حضور پیدا خواهد کرد. امیدوارم قهرمانان ما بتوانند از جایگاه اصلی کاراته ایران و عناوین قهرمانی خود دفاع کنند.

او ادامه داد: جا دارد از تمام همکارانم در فدراسیون و همچنین سرمربی تیم های‌ملی، کادر فنی که در این مدت برای آمادگی ملی پوشان زحمت کشیدن تقدیر و تشکر کنم. همچنین جا دارد از دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و به خصوص ژاله فرامرزیان، معاون معاون امور مالی وزارت ورزش که در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل ارزی فدراسیون را حل کردند، قدردانی کنم.

فرجی خاطرنشان کرد: در این مدت اخیر حمایت همه جانبه ای چه از سوی وزارت ورزش و چه کمیته ملی المپیک از کاراته انجام شد و در این مدت طبق توافق کمیته ملی المپیک خوابگاه باشگاه انقلاب در اختیار فدراسیون کاراته قرار گرفت. البته قرار است این خوابگاه برای همیشه جهت اردوهای تیم ملی در اختیار فدراسیون کاراته باشد. امیدوارم با افتخار آفرینی ملی پوشان در این تورنمنت مهم پاسخ این حمایت ها را بدهیم و باعث شادمانی اهالی ورزش شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز