حامد کاویانپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان تجربه بازی با تیم‌های شرق آسیا را ندارند/ پرسپولیس تیم جنگجوی و بدون ترس است

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۰۶:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۷۰۵۰۸
سرخپوشان تجربه بازی با تیم‌های شرق آسیا را ندارند/ پرسپولیس تیم جنگجوی و بدون ترس است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس یک تیم جنگجویی است که بدون ترس به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد کاویانپور، پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سرخپوشان مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: نتیجه‌ در بازی رفت بسیار مهم است. فوتبال شرق آسیا با غرب بسیار متفاوت است. برانکو می‌داند بازیکنان پرسپولیس خیلی تجربه بازی با تیم‌های شرق آسیا را ندارند.

وی ادامه داد: فوتبال شرق از لحاظ سرعت و تاکتیک پذیری بسیار خوب هستند و در این چند سال گذشته آنها از فوتبال آسیا فاصله گرفتند. کاشیما تیم با کیفیتی است و در زمین حریف نمایش خیره کننده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد اما پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی است که فعل خواستن را صرف کرده و توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

کاویانپور با اشاره به اینکه سرخپوشان با همه مشکلات به فینال صعود کردند تا به قهرمانی آسیا برسند، بیان کرد: پرسپولیس باید در دیدار با کاشیما با هوشیاری بازی کند. سرخپوشان بر این باور نباشند که ژاپنی‌ها از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی به سر نمی‌برند در صورتی که آنها با تغییر ژنتیک اکنون از لحاظ فیزیکی هم در شرایط بسیار خوبی هستند.

وی یادآور شد: کاشیما بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارد. برانکو هرگز در خانه حریف به دنبال بازی دفاعی نیست بلکه این مربی همیشه خواهان برد است. زمانی که در تیم ملی مربی من بود همیشه از بازیکنان می‌خواست برنده بازی باشند.

کاویانپور با اشاره به اینکه تساوی هم در بازی رفت خوشحال کننده است، گفت: نتیجه تساوی از باخت تحقیرآمیز بهتر است. بازی برگشت در تهران است و سرخپوشان با حمایت هواداران خود می‌توانند کاشیما را شکست دهند. امیدوارم در بازی رفت نتیجه خوبی شاگردان برانکو کسب کنند. پرسپولیس یک تیم جنگجویی است که بدون ترس به مصاف حریفان خود می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز