مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پای ایران در میان است، اگر استقلال هم جای پرسپولیس بود حمایت می‌کردیم/ در جهنم آزادی، کاشیما را خواهیم برد

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۴:۴۹:۲۳
کد خبر: ۷۷۰۶۵۳
پیشکسوت فوتبال گفت: وقتی پرسپولیس در این میدان وارد می شود نمی ‌گویند پرسپولیس تهران، بلکه می گویند پرسپولیس ایران مقابل کاشیما ژاپن بازی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار حساس این تیم مقابل کاشیما آنتلرز به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم همه فوتبالدوستان ایرانی کم و بیش در جریان مشکلات پرسپولیس باشند، این تیم با بضاعتی کم و با اتکا به دانش مربیانش و البته غیرت و تعصب بازیکنان توانست تیم های متمول حاشیه خلیج فارس را یکی پس از دیگری حذف کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. بی تردید تیمی که از شرق آسیا به فینال صعود کرده نیز تیم قدرتمندی است که آن هم توانسته بر تیم های بسیار بزرگی غلبه کند.

وی افزود: خوشبختانه بازی برگشت در کشور ما است و می تواند یک امتیاز ویژه برای پرسپولیس به شمار رود. خیلی مهم است که در ژاپن ما گلی را دریافت نکنیم و با یک مساوی و چه بهتر حتی برد بازی را به جهنم آزادی بکشانیم و در آزادی با حمایت هواداران ۱۲ نفره شویم و بتوانیم  از سد این تیم عبور کنیم و به امید خدا پرسپولیس قهرمان آسیا شود. این یک ادعا نیست و پتانسیلش در تیم وجود دارد و امیدوارم بچه ها بتوانند با غیرت و تعصب به آن دست پیدا کنند.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: وقتی پرسپولیس در این میدان وارد می شود نمی ‌گویند پرسپولیس تهران، بلکه می گویند پرسپولیس ایران مقابل کاشیما ژاپن بازی دارد و وقتی نام کشور ما وسط باشد یعنی همه باید متحد باشیم و یک صدا از پرسپولیس حمایت کنیم تا این تیم بتواند به امید خدا قهرمان شود، همان گونه که اگر استقلال در این مرحله بود جای ما بود بنده به عنوان پیشکسوت کوچکی از باشگاه بزرگ پرسپولیس از این تیم حمایت می‌کردیم و از هواداران نیز می‌خواستیم به ورزشگاه بروند و نماینده ایران را تشویق کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز