ما نمایندگان جامعه بزرگ کاراته هستیم؛

گنج‌زاده: تمام حریفان از کاراته ایران حساب می‌برند

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۷:۳۰
کد خبر: ۷۷۰۷۷۳
گنج‌زاده: تمام حریفان از کاراته ایران حساب می‌برند
کاراته کای سنگین وزن تیم ملی بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های جهانی اسپانیا گفت: تمرینات خوبی را طبق برنامه پشت سر گذاشتیم. تیم خوبی داریم و تمام حریفان از ما حساب می برند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد گنج زاده درمورد میزان آمادگی جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: چهارمین بار است که در رقابتهای جهانی شرکت می کنم. اولین بار در رقابت‌های جهانی 2012 پاریس در بخش کومیته تیمی مبارزه کردم که تیم ایران بعد از 10 سال به مدال برنز رسید. سال 2014 هم در بخش انفرادی و هم در بخش تیمی به میدان رفتم و تنها نماینده بخش مردان بودم که به فینال راه یافتم و به مدال نقره رسیدم. در بخش تیمی هم تیم ما موفق شد با شکست دادن کشور میزبان برای اولین بار مدال طلا را کسب کند.قابت‌های جهانی اتریش سومین حضور من بود که 2طلای بخش انفرادی و تیمی را بدست آوردم.

گنج زاده کاراته کاهای آلمان، ترکیه، ایتالیا، فرانسه، عربستان، گرجستان، ژاپن و هلند مهمترین حریفانش در رقابت‌های جهانی برشمرد و گفت: نتایج مسابقات را پیش بینی نمی کنم. یکسری از تیم های مدعی مثل آذربایجان، ترکیه، ژاپن، مصر و فرانسه با تیم ایران رقابت می کنند. امیدوارم مثل قبل بتوانیم قهرمانی کومیته تیمی را بدست آوریم. ما نمایندگان جامعه بزرگ کاراته هستیم و امیدوارم با حمایت بزرگان کاراته و دعای مردم بتوانیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

نظر شما