استقلال-سایپا؛

جدال حیاتی شفر و دایی در جام حذفی

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۳:۴۲:۲۴
کد خبر: ۷۷۰۷۸۱
جدال حیاتی شفر و دایی در جام حذفی
استقلال در دومین دیدار خود در جام حذفی برابر سایپا به میدان خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاگردان وینفرد شفر در دومین دیدار خود در جام حذفی میزبان سایپا هستند. آبی پوشان تهرانی که با وینفرد شفر از سال گذشته در تمامی دیدارهای خود موفق به کسب پیروزی شدند و با سرمربی آلمانی آمار صددرصد برد دارند، در اولین مرحله موفق شدند تیم نفت مسجد سلیمان را در خانه شکست دهند و حالا به مصاف سایپا می روند.

استقلالی ها در دیدار لیگ برتری خود برابر سایپا که به تازگی انجام شد، موفق شدند با نتیجه دو بر یک در خانه حریف به برتری برسند و حالا در دومین دیدار و در فاصله اندک به مصاف حریف تکراری خود می روند تا در صورت کسب پیروزی به جمع 8 تیم برتر صعود کنند.

سایپا با هدایت علی دایی چند روز پیش توانست در دیداری پرحاشیه مقابل پرسپولیس در لیگ برتر به یک امتیاز برسد و شاگردان شهریار تلاش می کنند تا حریف آبی پوش خود را از جام حذفی کنار بگذارند و راهی مرحله بعد مسابقات شوند.

تیم استقلال فردا در چارچوب جام حذفی از ساعت 16:30 به مصاف سایپا می‌رود. استقلال که در بازی قبلی خود تیم نفت مسجد سلیمان را در خارج از خانه شکست داد، موفق شده تا برای دهمین سال پیاپی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. آخرین شکست استقلال در این مرحله به آذر 1388 برمی‌گردد که در ضربات پنالتی مغلوب استیل آذین شد.

آخرین برد استقلال در این مرحله، سال گذشته مقابل نساجی مازندران بود که با نتیجه 2 بر 1 در آن مسابقه پیروز شد. استقلال در 8 دوره گذشته علاوه بر نساجی مازندران موفق شده تا تیم‌های صبای قم، فولاد خوزستان، پارسه، ملوان بندر انزلی، گهر درود، مهر کرج و شاهین بوشهر را شکست دهد.

همچنین آخرین جدال دو تیم استقلال و سایپا در جام حذفی در سال 1391 بود که استقلال موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 4 بر صفر به یک برد قاطعانه دست پیدا کند. که استقلال با پیروزی در این بازی باید در شهر آبادان به مصاف صنعت نفت برود که تاریخ آن هنوز مشخص نشده است.

مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال در طی هفته گذشته تمرینات خود را به صورت منظم و با برنامه ریزی کادرفنی سپری کرده و برای تکرار موفقیت در این جام انگیزه بالایی دارد. این دیدار از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی تهران و به میزبانی استقلال امروز  برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز