شاهین بیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برای قهرمانی در جام حذفی نقشه ویژه‌ای دارد/ خوشحالم که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۶:۲۸:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۱۰۹
استقلال برای قهرمانی در جام حذفی نقشه ویژه‌ای دارد/ خوشحالم که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید
پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال درباره دیدار این تیم در رقابت‌های جام حذفی مقابل سایپا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: امیدوارم امروز بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم. استقلال در بازی گذشته در زمین نامناسب توانست سایپا را شکست بدهد و اکنون هم این تیم می‌تواند در ورزشگاه آزادی با استفاده از کیفیت زمین ورزشگاه به نتیجه مورد نظر برسد.

وی ادامه داد: باشگاه و کادر فنی برای رسیدن به فینال جام حذفی حساب ویژه‌ای باز کردند. شاگردان شفر در رقابت‌های جام حذفی با تمام قوا به میدان رفتند و توانستند به این مرحله برسند. استقلال در دیدار با سپاهان  در لیگ برتر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت اما بازیکنان خارجی سپاهان نسبت به بازیکنان خارجی استقلال عملکرد بهتری داشتند و تیم قلعه نویی توسط بازیکنان خارجی خود توانست استقلال را ببرد.

بیانی با اشاره به اینکه شفر هم به ضعیف بودن بازیکنان خارجی خود پی برده است، افزود: بازیکنان خارجی استقلال نتوانستند انتظارات کادرفنی را برآورده کنند. وقتی شفر، الحاجی گرو را 10 دقیقه پایانی به زمین می‌فرستد نشان از ضعف بازیکن است. معتقدم باید بازیکنان بی کیفیت استقلال فروخته شوند و به جای آنها بازیکنان با کیفیت خریداری شوند.

وی با تاکید بر اینکه استقلال در گذشته بازیکنان خارجی بسیار خوبی داشت، افزود: همیشه بازیکنان با کیفیت در استقلال بازی می‌کردند و آبی‌ها در چند سال اخیر توانستند بهترین  بازیکنان خارجی را جذب کنند. امسال نخستین سالی است که استقلال در خرید بازیکن خارجی دچار ضعف شد. این بازیکنان خارجی از کیفیت لازم برخوردار نیستند که بعد از 10 هفته از رقابت‌های لیگ برتر هنوز نتوانستند به آمادگی لازم برسند.

بیانی در پایان درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: استقلال از تیم‌های پر افتخار آسیا است و خوشحالم که تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و برای قرمزها در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز