نیاز به تمرین در ورزشگاه امام رضا داریم؛

گل محمدی: هرچه هوادار بیشتر باشد انگیزه بیشتری می‌گیریم

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۱۲:۴۹
کد خبر: ۷۷۱۳۲۷
گل محمدی: هرچه هوادار بیشتر باشد انگیزه بیشتری می‌گیریم
سر مربی تیم فوتبال پدیده، گفت: هرچه هوادار بیشتر باشد، انگیزه بیشتری می‌گیریم. امیدوارم بیایند و حمایت کنند، خیلی به حضورشان نیاز داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر نساجی قائمشهر اظهار کرد: یک بازی حساس را در پیش رو داریم. می‌دانیم مقابل تیمی سختکوش بازی داریم که نسبت به کیفیت بازیش امتیازات کمی گرفته‌است. امیدواریم بتوانیم پس از روزهای سختی که گذراندیم، در این بازی خانگی موفق باشیم.

وی افزود: باید از استاندار تشکر کنم که کمک زیادی با پدیده کرد تا مشکلات حل شود. از شهردار هم ممنونم که در روزهای حساس به ما کمک کرد، امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و همه مسئولان برای اینکه راه را محکم ادامه دهیم، کمک کنند. می‌توانیم روزهای شیرینی را برای فوتبال و مردم مشهد رقم بزنیم.

سرمربی پدیده گفت: مباحث مالی در هفته‌های اخیر تمرکز تیم را به هم زده‌بود اما امروز از نظر روحی‌روانی آماده‌ایم‌. در چند روز گذشته اتفاقات خوبی افتاد و بخشی از مشکلات حل شده‌است. با قول مسئولان سایر مشکلات هم حل می‌شود. امیدوارم در بازی فردا هواداران نیز در کنارمان باشند. با بازیکنانم هم‌ که صحبت کردم، همه معتقدند این سه امتیاز را باید برای هواداران بگیریم.

گل‌محمدی تصریح کرد: هرچه هوادار بیشتر باشد، انگیزه بیشتری می‌گیریم. امیدوارم بیایند و حمایت کنند، خیلی به حضورشان نیاز داریم. دیدار با نساجی از جمله مسابقاتی است که شرایط حساسی دارد. امیدوارم با یک تفکر جمعی و حمایتی خوب از سوی هواداران برنده باشیم.

وی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: در هفته‌های اخیر شرایط بهتر شده و با توجه به بارشی که داشتیم، ان‌شاءالله به کیفیت مطلوبی رسیده باشد. در این تعطیلات هم قرار است دوباره به‌سازی چمن ورزشگاه امام رضا انجام شود. نیاز به تمرین در ورزشگاه امام رضا نیز داریم، مثل تیم مهمان فقط در این زمین اجازه بازی داریم و حداقل کاش بتوانیم یک جلسه تمرین در هفته روی این زمین داشته‌ باشیم.

گل‌محمدی در خصوص حضور پرسپولیس در فینال و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. شانس بزرگ این تیم برگزاری بازی برگشت در تهران است. ان‌شاءالله روز شنبه به شکلی نتیجه رقم بخورد که پرسپولیس کار را در تهران و در کنار هوادارانش تمام کند.

وی در خصوص درگیری میان دایی و برخی افراد پس از دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: روی این اتفاق صحبتی ندارم، اما بیشتر این اتفاقات روی شلوغی و بی‌نظمی است که پس از بازی در ورزشگاه‌ها وجود دارد.

نظر شما