محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان در دفاع و حمله پرتعداد ظاهر می‌شوند/ اگر تیم کره‌ای به فینال می‌رسید به نفع پرسپولیس بود

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۲:۳۳
کد خبر: ۷۷۱۳۳۵
سرخپوشان در دفاع و حمله پرتعداد ظاهر می‌شوند/ اگر تیم کره‌ای به فینال می‌رسید به نفع پرسپولیس بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معتقدم اگر تیم کره به فینال می‌رسید به نفع پرسپولیس بود. ژاپن همیشه تیم‌های خوبی دارد و رقابت با آنها سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار رفت فینال این تیم مقابل کاشیما در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: سرخپوشان بازی سختی در خانه حریف دارند. آنها باید در ورزشگاه کاشیما ساکر تیم ژاپنی را ناکام بگذارند تا با حاشیه امنیت بسیار خوبی در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی به عنوان قهرمانی برسند. 

وی ادامه داد: قبلا که به عنوان بازیکن برای پرسپولیس بازی می‌کردم در رقابت‌های آسیا توانستیم نماینده ژاپن را با نتیجه دو بر صفر شکست دهیم. فوتبال غرب آسیا نسبت به شرق کاملا متفاوت است. معتقدم اگرتیم کره‌ای به فینال می‌رسید به نفع پرسپولیس بود.ژاپن همیشه تیم‌های خوبی دارد و رقابت با آنها سخت  است.

پنجعلی با تاکید بر اینکه پرسپولیس در فصلی که نتوانست بازیکن جذب کند به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید، افزود: سرخپوشان بازیکن زیاد ندارند اما با همدلی و اتحاد توانستند به فینال آسیا برسند. جوانان خوبی در تیم قرار دارند که امیدهای قرمزها هستند. یکرنگی تیم باعث شد تا پرسپولیس در فصل بدون بازیکن به نتایج درخشانی برسد. 

او در پایان گفت: پرسپولیس اگر در خانه حریف به گل برسد با حاشیه امنیت خیلی خوب به مصاف حریف ژاپنی خود در تهران خواهد رفت. شاگردان برانکو اگر دچار اشتباه نشوند می توانند کاشیما را شکست بدهند. سرخپوشان در جریان بازی بسیار خوب جمع می‌شوند. در دفاع و حمله پر تعداد ظاهر می‌شوند که این یکی از فاکتورهای خوب قرمزها است. بازیکنان خلاق پرسپولیس را هم نباید نادیده گرفت که با سرعت خود می‌توانند برای ژاپنی‌ها دردساز شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز