سپیده جعفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پس از کسب مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی، بسکتبال بانوان رشد فوق العاده‌ای داشت

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۶:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۷۱۴۶۷
پس از کسب مجوز حضور در مسابقات بین‌المللی، بسکتبال بانوان رشد فوق العاده‌ای داشت
سرمربی تیم بسکتبال نامی نو اصفهان گفت: بسکتبال بانوان پس از کسب مجوز حجاب پیشرفت فوق العاده‌ای را پیش رو گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان پنجشنبه ۱۰ آبان با برگزاری ۵ دیدار به انجام رسید و مدعیان کسب عنوان قهرمانی توانستند حریفان خود را با شکست مواجه کنند. نامی نو اصفهان نیز در اولین میزبانش‌اش، دومین برد را به دست آورد.

سپیده جعفری سرمربی تیم پرمهره نامی نو در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد سطح برگزاری این دوره از رقابت‌های سوپر لیگ بانوان عنوان کرد: امسال با توجه به تغییراتی که انجام شده است تیم‌ها با نظم بیشتر و منسجم تر از سال‌های قبل به مصاف هم می‌روند. با آمدن اسپانسرهای جدید شرایط لیگ امسال خیلی بهتر شده است ومسابقات حرفه ای تر پیگری می‌شوند.

وی اضافه کرد: بسکتبال بانوان پس از کسب مجوز حجاب پیشرفت فوق العاده‌ای را پیش رو گرفته است چون تعدادی از بازیکنان در کنار تیم ملی در اردوها ومسابقات برون مرزی حضور داشتند وقطعا این موضوع میزان آمادگی بدنی و تجربه بازیکنان را بالا می‌برد.

جعفری یادآور شد: بازیکنی که با تجربه است و آمادگی جسمانی خوبی دارد قطعا در بازی نیز عملکرد مطلوبی خواهد داشت. خوشبختانه در فصل جدید مسابقات بازیکنان ملی پوش در اکثر تیم‌ها حضور دارند و این موضوع باعث پویایی رقابت‌های لیگ می‌شود.

او افزود: هدف ما از همان ابتدا قهرمانی سوپرلیگ بانوان بود. خوشبختانه روند خوبی را در این دو هفته سپری کردیم. بدون شک با گذر زمان و رسیدن به پلی آف مسابقات بازی‌های جذاب تری را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز