می‌دانستیم که پدیده با استفاده از تک موقعیت سعی می‌کند برنده باشد؛

نکونام: ۶ نفر جلوی ما هر کدام یک موقعیت از دست دادند/هیج تیمی مثل ما پدیده را این گونه اذیت نکرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۸:۱۵:۳۲
کد خبر: ۷۷۱۵۳۷
نکونام: ۶ نفر جلوی ما هر کدام یک موقعیت از دست دادند/هیج تیمی مثل ما پدیده را این گونه اذیت نکرد
سر مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: 6نفر جلوی ما هر کدام یک موقعیت از دست دادند، دیگر نمی‌دانم چه باید کرد؟ هیج تیمی مثل ما پدیده را این گونه اذیت نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران بعد از شکست  مقابل پدیده در نشست خبری گفت: می‌دانستیم که پدیده با استفاده از تک موقعیت سعی می‌کند برنده باشد. نیمه اول روی سانتر از جناحین گل خوردیم‌. یک لحظه بازیکنمان خواب ماند و بازنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم بازی تماما در اختیار ما بود، اما واقعا برای گل زدن دیگر کاری از دست من برنمی‌آمد. هر بازیکن من یک موقعیت گل خراب کرد، در نهایت روی اشتباهات فردی دوباره گل خوردیم. نتیجه شاید3 بر صفر باشد، اما فرق ما و پدیده انقدر نبود.

او تصریح کرد:6 نفر جلوی ما هر کدام یک موقعیت از دست دادند، دیگر نمی‌دانم چه باید کرد؟ هیج تیمی مثل ما پدیده را این گونه اذیت نکرد. تیم ما خوب بازی کرد اما این فایده ندارد و برای لیگ برتر کافی نیست‌.

نکونام در خصوص داوری دیدار نساجی و پدیده گفت: فغانی فوق‌العاده است، فکر می‌کنم ایشان وقتی در سطوح بالا قضاوت می‌کنند دیگر نباید در این سطح به ایشان ایرادی بگیریم. وی فوق‌العاده بود.

 

نظر شما