فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

راند اول به نفع کاشیما آنتلرز/ پرسپولیس به معجزه آزادی چشم دارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۷۱۶۴۶
راند اول به نفع کاشیما آنتلرز/ پرسپولیس به معجزه آزادی چشم دارد
تیم فوتبال کاشیما توانست با نتیجه دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس را شکست بدهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت رقابت‌های فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال کاشیما رفت که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به نفع کاشیما به پایان رسید.

پرسپولیس با لباس‌ سفید، تیم کاشیما آنتلرز با لباس قرمز و تیم داوری با لباس مشکی رنگ وارد زمین شدند.پرسپولیس آغازگر نیمه اول بازی بود.در دقیقه 4 پرسپولیس از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و ارسال توپ به علیپور رسید که ضربه مهاجم پرسپولیس پس از برخورد به صورت مدافع کاشیما به کرنر از سمت چپ تبدیل شد. ارسال کرنر هم بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 6 سفیدپوشان ایران از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شدند که شوت نورالهی توسط گلر کاشیما از زیر تیرک دروازه به کرنر از سمت راست مبدل گردید. دو ارسال کرنر، دروازه کاشیما را تهدید کرد.

در دقیقه 10 قرمزپوشان کاشیما از سمت چپ به کرنر رسیدند. ارسال سیلوا ضربه را تکرار کرد و ضد حمله‌ای برای پرسپولیس خلق شد که مدافع کاشیما پیراهن بشار را گرفت و داور به او کارت زرد نشان داد. ارسال کاشته نیز به ضربه دروازه تبدیل شد.در دقیقه 13 سوزوکی توسط انصاری متوقف شد و یک ضربه ایستگاهی از سمت راست برای کاشیما بوجود آمد. ضربه سرجینیو به نورالهی برخورد کرد و بازی ادامه یافت.در دقیقه 16 یک کرنر از سمت راست برای کاشیما اعلام شد که ارسال توپ به ضربه کرنر از سمت دیگر مبدل گردید و در ادامه شوت بازیکن کره ای با اختلاف خیلی زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 19 علی علیپور از سمت راست حرکتی را آغاز کرد که دو پرتاب متوالی از سمت چپ و یک پرتاب از سمت دیگر را برای پرسپولیس بوجود آورد.در دقیقه 21 بشار نزدیک به نقطه کرنر از سمت راست با خطای بازیکن کاشیما مواجه و یک ضربه کاشته اعلام شد که ارسال توپ، بازی را به جریان انداخت.در دقیقه 24 ارسال بازیکن کاشیما با دست علیپور برخورد کرد و یک ضربه کاشته به سود میزبان اعلام شد. ارسال توپ خطری را روی دروازه سفیدپوشان بوجود آورد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه بیرانوند گذشت.

در دقیقه 27 سیامک نعمتی در میانه زمین، آبه بازیکن کاشیما را متوقف کرد و یک ضربه برای میزبان بوجود آمد که در ادامه بازی به جریان افتاد.در دقیقه 31 کاشیما حمله‌ای جدی را آغاز کرد و شوت بازیکن حریف به شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد و توپ دور شد.در دقیقه 32 بشار از دو بازیکن کاشیما عبور کرد و با خطا مواجه شد که داور ادامه بای را اعلام کرد.در دقیقه 35 ارسال نعمتی از سمت راست به کرنر تبدیل شد. ارسال بشار در یک رفت و برگشت به منشا رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 36 پرسپولیس به شدت دروازه کاشیما را تهدید کرد و بار دیگر توپ، راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 42 ارسال سرجینیو از سمت راست با ضربه سر مهاجم کاشیما از کنار دروازه بیرانوند بیرون رفت.در دقیقه 43 قرمزپوشان آهنگ دروازه پرسپولیس کردند که در تله آفساید مدافعان پرسپولیس قرار گرفتند.در دقیقه 44 شوت احمد نورالهی از روی دروازه کاشیما گذشت.داور برای نیمه اول، یک دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم کاشیما آغازگر نیمه دوم بازی بود.در دقیقه 48 تیم میزبان تا آستانه باز کردن دروازه سفیدپوشان پیش رفت اما ضربه آخر بازیکن کاشیما از روی دروازه به بیرون رفت.در دقیقه 52 کاشیما از جناح چپ به کرنر رسید. ارسال سرجینیو با مشت بیرانوند مهار و در ادامه، خطای مهاجم میزبان اعلام شد.

در دقیقه 56 حرکت نعمتی یک کرنر از سمت راست بدست آورد. ارسال نورالهی از همه گذشت و به حمله قرمزپوشان مبدل گردید که در ادامه مهار و بازی به جریان افتاد.در دقیقه 58 تیم کاشیما حمله‌ای را از جناح راست تدارک دید و حرکت و ضربه فنی سیلوا اولین گل بازی را رقم زد.

در دقیقه 60 کاشیما گل دوم را نیز به ثمر رساند که داور اعلام آفساید کرد.در دقیقه 62 پرسپولیس حمله کرد و یک کرنر از سمت چپ بدست آورد. ارسال بشار با خطای نعمتی همراه شد و داور به او کارت زرد نشان داد.در دقیقه 66 ارسال از سمت راست بازیکن پرسپولیس به نورالهی رسید و ضربه سر او در دستان گلر کاشیما قرار گرفت اما پیش از آن داور اعلام آفساید کرده بود.در دقیقه 68 کاشیما یک ضربه ایستگاهی بدست آورد. ارسال توپ با مشت بیرانوند دور شد.

در دقیقه 69 آبه جای خودش را به آنزای برای کاشیما داد.در دقیقه 70 سرجینیو گل دوم کاشیما را در یک غافلگیری به ثمر رساند.احمد نورالهی جای خودش را به امید عالیشاه برای پرسپولیس داد.شجاع خلیل‌زاده بازیکن حریف را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.در دقیقه 78 بار دیگر خلیل زاده بازیکن کاشیما را متوقف کرد و یک ضربه ایستگاهی از سمت چپ برای میزبان بدست آمد. ارسال توپ، به کرنر تبدیل شد. سانتر توپ در یک رفت و برگشت به کرنر دیگری از جناح راست مبدل گردید. ارسال توپ در دستان بیرانوند قرار گرفت.در دقیقه 80 شومایدو جای خودش را به ریوتو برای کاشیما داد.در دقیقه 85 شوت کمال کامیابی‌نیا در دستان گلر کاشیما جای گرفت.در دقیقه 90 کاشیما در پی یک ضربه ایستگاهی راهی به جایی نبرد.

داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.در دقیقه 93 سرجینیو هم جای خودش را به تاکاشی برای کاشیما داد.سیامک نعمتی در پی دو خطای متوالی و اعتراض به داور، کارت قرمز دریافت کرد و از زمین خارج شد.این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود کاشیما آنتلرز خاتمه یافت.

ترکیب کاشیما آنتلرز:

سون تائه، گن شوجی، شوتویاماماموتو، دیاگو نیشی، جونگ سئونگ هیون، لئو سیلوا، شما دوی، کنتو میاسو، کوکی آنزای، سوزوکی و سرجینیو.

سرمربی: گو ایوا

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز