در هفته نخست رقابت‌ها؛

نکونام و جوهری‌خو به مقام نخست تفنگ و تپانچه دست یافتند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۷۷۱۶۷۵
نکونام و جوهری‌خو به مقام نخست تفنگ و تپانچه دست یافتند
هفته اول لیگ برتر تیراندازی آقایان با کسب عنوان نخست امیرمحمد نکونام در تفنگ و امیرجوهری خو در تپانچه همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این دوره از مسابقات که با حضور 5 تیم برگزار شد در رشته تفنگ تیم باشگاه مقاومت به عنوان میزبان در برابر تیم های هیات قم و دانشگاه علوم انتظامی به پیروزی دست یافت و در مقابل تیم های نزاجا و ساچمه بیژن نتیجه را واگذار کرد.

در رشته تپانچه نیز تیم میزبان در مقابل تیم های ساچمه بیژن، هیات قم و دانشگاه علوم و انتظامی به پیروزی رسید و در برابر تیم نزاجا مغلوب شد.با برگزاری فینال تفنگ بادی ، امیر محمد نکونام، حسین باقری هر دو از نزاجا و مجتبی قاسم آبادی از ساچمه بیژن به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در فینال تپانچه بادی نیز، امیرجوهری خو و جواد فروغی هر دو از مقاومت و مصطفی نصیری از نزاجا مقام های برتر را از آن خود کردند. در این رقابت‌ها تیم شرکت ملی حفاری اهواز بدلیل عدم حضور نتیجه را در دو رشته تفنگ و تپانچه واگذار کرد و در صورت تکرار در هفته آینده از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهد شد.

این دوره از رقابت‌ها از طریق شبکه خبر، خبرگزاری صدا وسیما و رادیو ورزش به روی آنتن رفت.این مسابقات باحضور رضا ملک محمدی دبیر فدراسیون، الکساندر سماکین مربی تیم ملی تپانچه، مسعود شیخی فرد مدیر مسابقات و لیگ و امین صانعی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی برگزار شد.

نظر شما