نوید مظفری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

اخراج نعمتی درست بود/ بازیکنان پرسپولیس بی‌جهت کارت گرفتند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۷:۳۶
کد خبر: ۷۷۱۷۲۲
کارشناس داوری کشورمان گفت: خطارهایی که به بازیکنان ایران داده شد همگی درست بود و سیامک نعمتی نیز به درستی کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف کاشیما رفت که در پایان نماینده ژاپن با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید.

نوید مظفری کارشناس داوری کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص عملکرد داور چینی این بازی اظهار داشت: در ابتدای بازی صحنه پنالتی نبود و توپ به صورت بازیکن کاشیما برخورد کرد. در دقیقه 10 خطای بازیکن کاشیما بر روی بازیکن پرسپولیس آشکار بود و کارت زرد این داور به بازیکن خاطی کاملا درست بود.

وی بیان کرد: یک خطا برای پرسپولیس در جریان بازی گرفته نشد. زمانی که بشار رسن به سمت دروازه حریف حمله کرد با خطای بازیکن کاشیما متوقف شد اما ظاهرا این خطا از دست داور در رفت و خطایی برای سرخپوشان نگرفت. در کل قضاوت این داور در جریان بازی خوب بود.

مظفری ادامه داد: در نیمه دوم صحنه‌ای در محوطه جریمه هیچ کدام از تیم‌ها رخ نداد که بخواهیم درخصوصش صحبت کنیم ولی اخطارهایی که به بازیکنان ایران داده شد همگی درست بود و سیامک نعمتی نیز به درستی کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد.

کارشناس داوری ایران خاطرنشان ساخت: متاسفانه مشکلی که در بین بازیکنان باشگاهی و ملی‌پوش ایران وجود دارد این است که نمی‌دانند چطور باید در بازی‌های بین‌المللی با داور برخورد کنند و همین مسئله باعث می‌شود که بی جهت کارت بگیریم. این موضوع مشکل ریشه‌ای است که در لیگ داخلی ما نیز وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز