فینال لیگ قهرمانان آسیا؛

رودنیل: مدافع کاشیما آنتلرز باید در نیمه اول اخراج می‌شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۷۷۱۷۶۸
رودنیل: مدافع کاشیما آنتلرز باید در نیمه اول اخراج می‌شد
کارشناس و مدرس داوری فوتبال ایران گفت: داور مسابقه در محوطه‌های جریمه دو تیم مرتکب اشتباهات تاثیرگذار نشد اما از چند خطای بازیکنان کاشیما گذشت و یک مدافع این تیم را اخراج نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوذر رودنیل در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اعتراض آقای ایوانکوویچ به داوری مسابقه از این جهت درست است که داور مسابقه می‌توانست بازیکن شماره 30 کاشیما آنتلرز، هروکی آبه را در اواخر نیمه اول این مسابقه اخراج کند.

وی ادامه داد: در این بازی داور در محوطه‌های جریمه دو تیم مرتکب اشتباه تاثیرگذار نشد. در یک صحنه برخورد توپ به صورت را با توجه به آن چه ما از تلویزیون دیدیم به درستی اعلام کرد و در مورد دیگر، حادثه در محوطه هجده قدم تیم ژاپنی را به درستی ادامه بازی داد. در دقیقه 43 هم آفساید منشا درست بود ولی در بحث اعلام خطاها و صدور کارت مشکلاتی بروز کرد.

رودنیل گفت:  آبه در دقیقه 11 به درستی کارت زرد گرفت ولی در دقیقه 43 مسابقه به خاطر خطا روی شجاع خلیل‌زاده باید کارت زرد دوم را به این بازیکن می‌داد و او را اخراج می‌کرد. در دقایق 20، 31 و 32 هم از اعلام خطاهای متوالی بازیکنان ژاپن خودداری کرد. خطا روی بشار رسن و روی علیپور در پشت محوطه جریمه کاملا آشکار بود. اخراج نعمتی درست بود و او باید بیشتر مراقبت می‌کرد که این اتفاق نیفتاد.

نظر شما