حضور تیم‌های ملی در تورنمنت‌های مختلف اتفاق بسیار خوبی است؛

قاسمی: در تورنمنت "آری" با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۷:۴۵
کد خبر: ۷۷۱۷۹۸
قاسمی: در تورنمنت آری با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم
مدیر تیم ملی فوتبال نونهالان ایران در پایان تورنمنت 8 جانبه "آری" کره جنوبی قوانین و شکل برگزاری مسابقات را دور از معیارها و استانداردهای فیفا و ای اف سی دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد اسماعیل قاسمی مدیر تیم ملی فوتبال نونهالان ایران پس از پایان تورنمنت " آری" گفت: به هر ترتیب این مسابقات هم تجربه خوبی برای نونهالان ما بود و بازیکنان ما مقابل تیم های قدرتمندی قرار گرفتند که البته بعضی از آنها از نظر سنی شرایط متفاوتی داشتند و بزرگ تر از تیم ما بودند. با این وجود مسائل جانبی و قوانین برگزاری مسابقات مشکلات زیادی برای تیم ها ایجاد می کرد.

قاسمی اضافه کرد: فاصله محل اقامت ما تا زمین بازی 150 کیلومتر بود و تیم ما هر روز برای انجام مسابقه 300 کیلومتر مسیر رفت و برگشت را طی می کرد که واقعا شرایط سختی بود. طبیعتا این میزان فاصله از نظر قوانین بین المللی هم منطقی و درست نیست آن هم در شرایطی که هر روز برای شما بازی در نظر گرفته است.
 
مدیر تیم ملی نونهالان همچنین در خصوص قوانین بازی ها گفت: این مسابقات توسط سازمان همکاری های ورزشی دو کشور کره شمالی و کره جنوبی برگزار شد و با قوانین AFC و فیفا مطابقت نداشت. بازی ها در دو وقت 35 دقیقه ای برگزار می شد و در کمال تعجب اعلام شد اخطارهای نیمه اول در نیمه دوم پاک می شود ، یا حتی کارت قرمز در بازی بعدی محرومیتی به همراه ندارد! شرایط و قوانین بسیار عجیبی بود که مورد اعتراض ما هم قرار گرفت. همچنین کیفیت زمین ، شرایط جوی و موقعیت کوهستانی منطقه واقعا مشکلات زیادی را ایجاد کرده بود.
 
قاسمی در پایان گفت: حضور تیم های ملی رده های سنی پایه در تورنمنت های مختلف اتفاق بسیار خوبی است و تجربه مناسبی برای بازیکنان ما ایجاد می کند. ما با وجود تمامی مشکلات در این رقابت ها با تیم های قدرتمندی بازی کردیم و امیدواریم این تجارب در نهایت موجب  تقویت و بالا رفتن تجربه بین المللی تیم ما باشد.
نظر شما