نادر فریادشیران در گفتگو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش و جوانان بین استقلال و پرسپولیس فرق نمی‌گذارد/ همه باید از نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۷۱۹۲۴
وزارت ورزش و جوانان بین استقلال و پرسپولیس فرق نمی‌گذارد/ همه باید از نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کنند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سلطانی‌فر همانند پرسپولیس از استقلال حمایت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نادر فریادشیران، کارشناس فوتبال، درباره باخت سرخپوشان مقابل کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: تیم پرسپولیس در نیمه نخست بسیار خوب بازی کرد اما نتوانست از موقعیت های به دست آمده استفاده کند. پرسپولیس بازی‌های خوبی که در مرحله گروهی و حذفی انجام داد را در فینال ارائه نداد و از نظر فیزیکی و بدنی این تیم مقابل کاشیما دچار ضعف شد.

وی ادامه داد: تیم نتوانست مرکز زمین را همانند بازی‌های قبل تحت کنترل قرار بگیرد. سرخپوشان با حمایت هواداران خود می‌توانند در آزادی بازی را به تساوی بکشانند و در ضربات پنالتی پیروز میدان شوند. باید از قرمزها حمایت کنیم تا در آزادی به عنوان قهرمانی برسند. 

فریادشیران با تاکید بر اینکه فوتبال ایران به سمت خصوصی سازی پیش برود، افزود: با خصوصی سازی تیم ها، فوتبال ایران به سطح بالایی می رسد و می توانیم هر ساله در فینال مسابقات نماینده داشته باشیم. وزیر ورزش و جوانان هم درباره خصوصی سازی سرخابی ها برنامه های خوبی دارد که باید پیگیری شود. بسیاری از تیم های ریشه دار در سال های گذشته به دلیل نداشتن متولی خوب به بن بست رسیدند. 

وی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان تاکنون پول های بسیار خوبی به باشگاه ها تزریق کرده است، بیان کرد: زمانی که مدیران سابق باشگاه ها از وزارت ورزش و جوانان پول می گرفتند وزیر بسیار خوبی در راس مدیریت بود اما همینکه بدهای های کلان به یادگار گذاشتند و تیم ها را با بحران مواجه کردند مقصر اصلی وزیر ورزش و جوانان شده است.

فریاد شیران با بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان امروز مقصر بردها و باخت های تیم نیست، افزود: مدیرانی که در راس باشگاه‌ها قرار گرفتند نتوانستند درآمدزایی کنند و بودجه های به دست آمده را هم از دست دادند و تیم ها با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. در گذشته طاهری و رویانیان بدهی های بسیاری به یادگار گذاشتند که سرخپوشان با چالش های بسیاری مواجه شدند. 

وی یادآور شد: تعدادی از همین مدیران باعث شدند تا قیمت بازیکنان افزایش پیدا کند. هرگز یادم نمی رود که وحید امیری زمانی که در نفت بازی می کرد با مبلغ ناچیزی راضی به ماندن شد اما جنگ سرخابی ها برای تصاحب بازیکن باعث شد تا رقم قیمت امیری افزایش پیدا کند. افشارزاده زمانی که مدیرعامل استقلال بود رقم هایی با بازیکنان قرارداد می بست که یک بار صدای من بالا آمد و نسبت به این تصمیمات اعتراض کردم. آن زمان نه وزیری دخالت کرد و نه شخص خاص، فقط مدیرعامل تصمیم نهایی را برای ثبت قراردادها گرفت.

پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: سلطانی‌فر همانند پرسپولیس از استقلال حمایت کرد. زمانی که آبی‌ها خواهان جذب تبریزی بودند و علیرغم مخالفت‌های خود بازیکن و مدیرعامل باشگاه با درایت سلطانی فر بود که این بازیکن به استقلال پیوست چرا این اقدامات وزیر ورزش و جوانان برای آبی‌ها به چشم نمی‌آید. اگر استقلال از السد نمی‌باخت الان این تیم شاید در فینال مقابل کاشیما و یا هر تیمی بازی می‌کرد.

فریادشیران گفت: وزارت ورزش و جوانان میان دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس هرگز فرقی نمی‌گذارد. همه ایران باید از نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کند تا این جام به ایران برسد.

نظر شما