محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دیدار با سایپا مانند بازی با تیم‌های دیگر است/ پیکان شرایط خوبی دارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۷:۰۳:۰۱
کد خبر: ۷۷۱۹۶۶
دیدار با سایپا مانند بازی با تیم‌های دیگر است/ پیکان شرایط خوبی دارد
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: پیکان شرایط خوبی دارد، امیدوارم در ادامه نیز عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان درمورد سطح برگزاری فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال چون برخی از تیم‌ها دیر شکل گرفتند از کار گروهی عقب افتادند ولی رفته رفته تیم‌ها نظم خوبی پیدا کردند و بازی‌های جذابی را به نمایش گذاشتند. احساس می‌کنم امسال تیم‌های پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از ملی پوشان امسال به تیم‌های خارجی پیوستند فرصت خوبی برای جوانان مهیا شد تا بتوانند بازی در لیگ را تجربه کنند و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند. بدون شک در صورت داشتن استعداد می‌توان روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد و در آینده در تیم ملی از آن‌ها استفاده کرد.

ترکاشوند درخصوص وضعیت پیکان اظهار داشت: پیکان شرایط خوبی دارد. برای این تیم برنامه سه ساله ای را تدارک دیده ایم که کم کم با استفاده از بازیکنان جوان هم بازیکن‌های جدیدی را به لیگ والیبال معرفی کنیم و هم بتوانیم روند رو به رشدی را گام به گام ادامه دهیم. خوشبختانه تا هفته چهارم رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب کردیم و امیدوارم در ادامه نیز عملکرد قابل قبولی ارئه دهیم.

او درمورد بازی با سایپا در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد: این بازی  برای ما مانند چهار بازی گذشته است. سایپا تیم خوبی است. بازیکنان ما نیز از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. همچنین انگیزه بالایی دارند. امیدوارم این هفته با حضور تماشاگران بازی خوب و دیدنی را انجام دهیم و به نتیجه دلخواه خود دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز