داور می‌توانست بهتر قضاوت کند؛

کاشانی: پرسپولیس نشان داد استحقاق پیروزی را دارد/ منتظر بازی برگشت هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۲۰:۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۷۱۹۹۸
کاشانی: پرسپولیس نشان داد استحقاق پیروزی را دارد/ منتظر بازی برگشت هستیم
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما در نیمه اول خوب بود، خیلی هم خوب بود ولی داور بازی هم می‌توانست خیلی بهتر از این قضاوت کند. کم لطفی داور و اختلاف ساعت زیاد که زمان کافی برای جبران آن وجود نداشت، روی عملکرد تیم ما به ویژه در نیمه دوم تاثیر گذاشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جعفر کاشانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: بچه‌های ما در نیمه اول خیلی خوب بازی می‌کردند و در خانه حریف توانستند برتری خود را نشان بدهند. این در حالی بود که ما برابر یک تیم کلاسیک با آن امکانات حرفه‌ای و اقتصادی قرار داشتیم. پرسپولیس تا همین جا با حمایت هواداران، با تلاش کادر فنی و بازیکنان و کوشش‌های مدیریتی، یک فاصله زیاد امکاناتی و پشتیبانی را بین فوتبال ایران با سایر کشورها، پر کرده است که در فینال حضور دارد. اینکه سال قبل در جمع چهار تیم باشیم و امسال در فینال، حاصل یک کار و برنامه چند ساله است.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس در نیمه اول نشان داد که می‌تواند بر حریف غلبه کند ولی در نیمه دوم چند مساله توان و تمرکز تیم را کم کرد. یکی از آنها سوت‌های داور مسابقه بود که به هر حال از آسیای شرقی بود و آقای برانکو هم خوب و متین به این موضوع اشاره داشتند. مساله دیگر پرواز طولانی و اختلاف ساعت زیاد بود. بالاخره اینها را ما هم تجربه کرده‌ایم. اگر توان تیم در نیمه دوم کم می‌شود و بازیکن هم از اشتباه داور عصبی می‌شود، یک دلیلش خستگی ناشی از همین مساله و بر هم خوردن نظم بدن است. این موارد تمرکز ذهنی را کم می‌کند. متاسفانه ما در زمانی هم که نباید، بازی حذفی داشتیم و این موضوع امکان برنامه‌ریزی برای مقابله با این مساله را محدود می‌کرد. با این وجود با توجه به توانمندی که از تیم شاهد بودیم، با حمایتی که از جانب هواداران در بازی برگشت خواهیم داشت منتظر نیمه دوم این بازی هستیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نشان داد استحقاق پیروزی بر چنین حریفی را دارد. بچه‌ها و کادر فنی تا همین جا هم عالی بودند ولی باور داریم که عالی‌تر از این هم می‌شوند و به بازی برگشت کاملا امیدوارم. البته من همیشه به آینده امید دارم. بازیکنان ما باور دارند که نماینده یک ملت بزرگ هستند. پرسپولیس و استقلال ندارد. وقتی در بازی‌های بین‌المللی حاضر هستیم با نام ایران حضور داریم. این بچه‌ها نشان دادند شایستگی داشتند و دارند که نماینده کشورشان باشند. پرسپولیس از عهده مشکلات بزرگی برآمده که تا اینجا رسیده است.

کاشانی در انتها تصریح کرد: میلیون‌ها نفر غیر ایرانی بازی امروز را دیدند. می‌دانید این مساله چه تاثیر فرهنگی، تبلیغی و صنعتی بزرگی دارد، چنین قدرت تاثیری، توجه خاص کشور برای فوتبال و توجه عام برای ورزش را هم طلب می‌کند. من امیدوارم روز به روز بیشتر در این مسیر حرکت شود و روزی شاهد تحقق آرمان‌ها و آرزوهایمان و تبدیل آنها به واقعیت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز