علی اکبر شیرجیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ واترپلو انگیزه ورزشکاران ما را بالا می‌برد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۶:۳۳:۴۳
کد خبر: ۷۷۲۳۹۰
میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ واترپلو انگیزه ورزشکاران ما را بالا می‌برد
مربی پیشین واترپلو کشورمان گفت: واترپلو از دیرباز همیشه جزو رشته‌هایی به شمار می‌رفت که روی سکوی قرار می‌گرفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی اکبر شیرجیان، مربی پیشین واترپلو کشورمان با اشاره به رشد چشمگیر این رشته ورزشی در چند ماه اخیر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: واترپلو از دیرباز همیشه جزو رشته‌هایی به شمار می‌رفت که روی سکوی قرار می‌گرفت. بنابراین این که بگوییم پیشرفت واترپلو فقط مخصوص این چندماه اخیر است درست نیست. هرچند که ملی پوشان ما چه در رده سنی بزرگسالان و چه در رده سنی جوانان در این چند ماه گذشته روند خوبی را طی کردند.

وی افزود: متاسفانه از سال 2006 براساس این باور که واترپلو شانس کسب مدال ندارد از تمام پیکارهای آسیایی کنار گذاشته شد و خوشبختانه بعد از 12 سال ملی پوشان در اولین حضور آسیایی خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که توانایی کسب مدال دارند.

شیرجیان درمورد بحث میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2019 اظهار کرد: قطعا این موضوع برای ایران و به خصوص واترپلو حائز اهمیت است. این موضوع علاوه بر این که به لحاظ معنوی برای کشورمان سرمایه محسوب می‌شود می‌تواند باعث انگیزه ورزشکاران برای کسب جایگاه های بالاتری هم بشود. بالاخره این که بتوانیم میزبان 24 کشور خارجی در کشورمان باشیم نشان از توانایی ما می‌دهد. امیدوارم با این موضوع موافقت شود و در دور بعدی رقابت‌ها میزبان مسابقات باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز