برنامه‌ریزی سامورایی‌ها برای نتیجه‌گیری در تهران؛

سرمربی کاشیما وحشت خود از جهنم آزادی را علنی کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۳:۴۹:۳۳
کد خبر: ۷۷۲۴۲۱
سرمربی کاشیما وحشت خود از جهنم آزادی را علنی کرد
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز اذعان کرد جو ورزشگاه آزادی به گونه ای است که برای بازی در آن باید آمادگی روحی و روانی لازم را کسب کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن شنبه هفته آینده در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم کاشیما آنتلرز در دیدار رفت برابر تیم پرسپولیس توانست با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه کاشیما ساکر و در میان چشم هواداران ژاپنی پیروزی میدان باشد. با این حال اما قرار است تا این تیم شنبه هفته آینده ( 19 آبان ماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

در این باره سرمربی تیم کاشیما آنتلرز اعلام کرده است که بازیکنان این تیم هنوز برای دیدار برگشت آماده نیستند و باید برای حضور در ورزشگاه آزادی و جو سنگین آن تلاش های بیشتری را از لحاظ روحی، روانی و جسمی بالایی انجام دهند و با آمادگی کاملی پا به دیدار برگشت بگذارند.

وی افزود: باید خودمان را برای یک بازی سخت و سنگین در تهران آماده کنیم، همچنین باید گفت که بازیکنان تیم پرسپولیس عملکرد خشن و به نسبت بهتری را نسبت به تیم کاشیما در طول دیدار انجام داده اند.

به هر ترتیب این صحبت های سرمربی کاشیما نشان می دهد او و یارانش از جهنم مطرح آزادی هراس دارند و این می تواند یک امتیاز مثبت برای سرخپوشان تهرانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز