رئیس کمیته فوتبال مجلس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود/ تبعیض وزارت ورزش‌وجوانان میان سرخابی‌ها واقعیت ندارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۵:۵۹:۴۳
کد خبر: ۷۷۲۴۲۷
پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود/ تبعیض وزارت ورزش‌وجوانان میان سرخابی‌ها واقعیت ندارد
رحیم زارع گفت: همه باید بیش از پیش نماینده ایران را حمایت کنیم و بنده به شخصه امیدوارم پرسپولیسی ها بتوانند در دیدار برگشت با غلبه بر حریف مانند بسیاری از بازی ها ورق را برگردانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رحیم زارع، رئیس کمیته فوتبال مجلس و نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی درباره دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میان تیم های پرسپولیس و کاشیما به خبرنگار برنا گفت: نکته نخست اینکه باید از تلاش سرخپوشان تقدیر کرد، این نتیجه هم چیزی از شایستگی‌های پرسپولیس کم نمی‌کند. بچه‌ها خوب جنگیدند و شرایط خوبی داشتند. استرس، فشار بازی و انتظارتی که مردم از پرسپولیس دارند، فشار را بیشتر کرد و بچه ها به عنوان نماینده کشورمان بازی خوبی به ویژه در نیمه نخست ارائه کردند، ضمن اینکه ما نشان دادیم توان کنترل این تیم و برد آن را داریم.

وی افزود: همه باید بیش از پیش نماینده ایران را حمایت کنیم و به شخصه امیدوارم پرسپولیسی ها بتوانند در دیدار برگشت با غلبه بر حریف مانند بسیاری از بازی ها ورق را برگردانند و دوگل در فوتبال چیزی نیست که نتوان آن را جبران کرد و درنتیجه پرسپولیس کماکان شانس قهرمانی در آسیا را دارد.

عضو فراکسیون ورزش درباره برخی اظهارنظرات پیرامون تبعیض میان باشگاه های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: تبعیض وزارت ورزش و جوانان میان سرخابی ها واقعیت ندارد، این را همان افرادی هم که مطرح می کنند در جریان هستند و نمی دانم چرا در این برهه حساس چنین مباحثی را پیش می کشند، به هرحال شکی نیست که وزارت ورزش و جوانان فرقی میان استقلال و پرسپولیس قائل نبوده و نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز