به میزبانی امارات؛

نخستین تمرین ساحلی‌بازان انجام شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۳۷:۲۲
کد خبر: ۷۷۲۵۱۴
نخستین تمرین ساحلی‌بازان انجام شد
بر اساس برنامه‌ریزی سازمان ‌جهانی فوتبال ساحلی تمرین غیررسمی تیم‌های شرکت کننده در جام بین قاره‌ای شب گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، تیم های شرکت کننده در جام بین قاره ای در صورت تمایل این امکان را داشتند تا روز گذشته در ورزشگاه اصلی مسابقات به تمرین بپردازند.

بر همین اساس کلیه تیم‌ها به جز تیم‌های ملی تاهیتی و امارات تمرینات خود را براساس برنامه از پیش تعیین شده در ورزشگاه اصلی مسابقات برگزار‌ کردند که درهمین راستا تمرین شاگردان اوکتاویو نیز از ساعت ۲۰:۳۰ (به وقت امارات) پیگیری شد. 

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی ایران از نشاط و آمادگی بسیار خوبی برخوردار بودند و به مرور چند حرکت تاکتیکی پرداختند.  از نکات قابل توجه باید به انجام تمرینات با توپ جدید معرفی شده از سوی سازمان جهانی ساحلی اشاره کرد که نسبت به استانداردهای پیشین توپ های مورد استفاده قرار گرفته در ادوار گذشته، بسیار متفاوت و موجب تعجب درواز‌ه‌بانان تیم ملی شده است.

تیم ملی ساحلی ایران با تیم‌های آمریکا، تاهیتی و روسیه در گروه دوم رقابت ها قرار دارد. ضمن اینکه تیم های برزیل، اسپانیا، امارات و مصر در گروه نخست قرار دارند. نخستین دیدار شاگردان اوکتاویو از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه‌شنبه (پانزدهم آبان) برابر آمریکا برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز