با برگزاری جلسه با شیخ سلمان صورت خواهد گرفت؛

هدیه ویژه پرسپولیس برای کی‌روش

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۳:۳۸:۵۱
کد خبر: ۷۷۲۷۲۲
هدیه ویژه پرسپولیس برای کی‌روش
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدن بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد تهران خواهد شد و پس از بازدید از ساختمان پک با کی روش دیدار و گفتگو می کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت مرحله فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه شنبه ۱۹ آبان بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. بازی رفت این ۲ تیم در ورزشگاه کاشیما ساکر با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت که لئو سیلوا و سرجینیو، ۲ بازیکن برزیلی در این بازی موفق به گلزنی شدند.

برهمین اساس قرار است نمایندگانی از AFC، فیفا و روسای فدراسیون‌های مختلف آسیا برای تماشای این بازی به تهران بیایند که در راس آن‌ها شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه (رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا) قرار دارد.شیخ سلمان قرار است یک روز پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و کاشیما از امکانات مرکز ملی فوتبال ایران بازدید کند و در این بازدید از ساختمان پک هم بازدید خواهد داشت. به همین دلیل مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد هستند مقدمات برگزاری جلسه‌ای بین کارلوس کی روش با رئیس فیفا را فراهم کنند.

کی روش قرار است برای برگزاری سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات اواخر هفته جاری به کشورمان بازگردد. تیم ملی فوتبال ایران در جریان برگزاری این اردو ابتدا ۲۴ آبان در ورزشگاه آزادی مقابل ترینیداد و توباگو به میدان می‌رود و ۲۹ آبان هم در دوحه قطر با ونزوئلا رو در رو می‌شود.در صورت برگزاری جلسه میان کی روش و شیخ سلمان آن را هدیه ای ویژه از سوی پرسپولیس برای سرمربی تیم ملی فوتبال عنوان خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز