محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

با تدبیر، حمایت و پیگیری دکتر سلطانی فر دو پروژه عظیم ورزشی در کرمان افتتاح می شود/ پیست دوچرخه سواری بعد از ۲۳ سال و زورخانه بین االمللی بعد از ۱۰ سال به بهره برداری می رسد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۷۲۸۶۴
با تدبیر، حمایت و پیگیری دکتر سلطانی فر دو پروژه عظیم ورزشی در کرمان افتتاح می شود/ پیست دوچرخه سواری بعد از ۲۳ سال و زورخانه بین االمللی بعد از ۱۰ سال به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت:با تدبیر، حمایت و پیگیری دکتر سلطانی فر دو پروژه عظیم ورزشی که شامل پیست دوچرخه سواری بعد از 23 سال و زورخانه بین االمللی بعد از 10 سال افتتاح خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد تقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت:با تدبیر، حمایت و پیگیری دکتر سلطانی فر دو پروژه عظیم ورزشی که شامل پیست دوچرخه سواری بعد از 23 سال و زورخانه بین االمللی بعد از 10 سال افتتاح خواهد شد.
 
وی بابیان این مطلب افزود:برخورداری از پیست دوچرخه سواری برای استان کرمان که مهد دوچرخه سواران بزرگ بوده یک ضرورت برای توسعه این رشته در کشور است ،پیست دوچرخه سواری برای کرمان واقعا یک نیاز ضروری محسوب می شود که خوشبختانه بعد از 23 سال پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا بعد از ماه صفر با حضور دکتر سلطانی فر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.


امیری خراسانی در ادامه با اشاره به سفر وزیر ورزش به این استان در تابستان امسال خاطر نشان کرد: تیرماه سال جاری دکتر سلطانی فر در جریان بازدید میدانی از این پروژه بصورت ویژه دستور پیگیری داد و حتی دو میلیارد تومان هم برای تکمیل آن اختصاص پیدا کرد و پیگیری مکرر ایشان و تدبیری که داشتند باعث شد این پیست اکنون در آستانه افتتاح قرار بگیرد. کرمان مهد دوچرخه سواران بزرگی بوده از جمله علی زنگی ابادی که اولین طلای آسیایی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را به ارمغان اورد و قطعا افتتاح این پیست می تواند بستر مناسبی برای رشد،توسعه و پیشرفت دوچرخه سواری ایران باشد و حتی ساختار لازم برای میزبانی های بزرگ را نیز برای ما فراهم می کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان درباره افتتاح زورخانه کرمان نیز اظهار داشت: زورخانه بین المللی کرمان هم بدون شک بزرگترین زورخانه در جهان است که با پیگیری وزارت ورزش  و اختصاص اعتبار از محل 27 صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده بعد از 10 سال افتتاح و به بهره برداری می رسد و می تواند نقش بسیار خوبی در راستای فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای داشته باشد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به زودی در کرمان کنگره بزرگداشت 6 هزار و پانصد شهید این استان برگزار می شود . کارگروه ورزش و جوانان این کنگره هم تشکیل شده و در سفر وزیر ورزش و جوانان قصد داریم از نظرات دکتر سلطانی فر در راستای ارتقا فرهنگ شهادت در بین جامعه ورزش و جوانان نیز بهره ببریم .
 
امیری خراسانی در پایان گفت:علاوه بر افتتاح پروژه ها، مراسم تجلیل از قهرمانان کرمانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی و برگزاری ستاد بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 در استان کرمان، دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای سفر دکتر سلطانی فر به این استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز