بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران به عنوان یار دوازدهم می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشند/ پرسپولیس در وقت های اضافی برنده می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۴۳:۲۱
کد خبر: ۷۷۲۸۹۲
هواداران  به عنوان یار دوازدهم می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشند/ پرسپولیس در وقت های اضافی برنده می شود
پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس گفت: هر نتیجه ای در این دیدار رقم بخورد هیچ چیز از ارزش های بچه های ما کم نخواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس پیرامون بازی حساس این تیم مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در چارچوب دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت : بازی رفت تمام شده و از آن فقط یک نتیجه باقی مانده است، در این موضوع شکی نیست که پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت، اما هواداران  به عنوان یار دوازدهم می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی در روند بازی تیم داشته باشند امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را در تهران بالای سر ببریم.

 وی در ادامه افزود: خوشبختانه تمام آسیایی ها از فضای ورزشگاه آزادی ترس دارند که این می‌تواند یک امتیاز مثبت باشد، امتیاز مثبت دیگر نیز این است که برانکو مربی باهوشی است و این دو در کنار هم یعنی پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی  در این دیدار سخت ، مانند بازیهای سخت گذشته می تواند سربلند از زمین بازی بیرون بیاید.

ابوالقاسم پور در ادامه تصریح کرد:  اگرچه هر نتیجه ای در این دیدار رقم بخورد هیچ چیز از ارزش های بچه های ما کم نخواهد شد.

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بود و این موضوع سختی کار را بیشتر می کند، اما همه ما به ویژه هوادارانی که آن روز در ورزشگاه هستند باید به همین نفراتی که در زمین حضور دارند آنقدر انگیزه بدهیم تا آنها نیز مانند همیشه بتوانند با تمام توانشان برای فتح جام تلاش کنند و انشاءالله این تلاش ها به قهرمانی پرسپولیس در آسیا بیانجامد.

 وی در پایان پیرامون پیش بینی اش از نتیجه بازی گفت: من فکر می کنم پرسپولیس بتواند بازی را به تساوی بکشد و در نهایت در وقت های اضافی و شاید ضربات به برتری دست پیدا کند.

 

 

نظر شما