به استناد مصوبات شورای سیاستگذاری؛

فراخوان کمیته ملی المپیک در خصوص تاریخ شفاهی ورزش ایران

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۶:۲۹
کد خبر: ۷۷۳۰۲۹
فراخوان کمیته ملی المپیک در خصوص تاریخ شفاهی ورزش ایران
کمیته ملی المپیک با حمایت و همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک به استناد مصوبات شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران آمادگی دارد پیشنهادهای رسیده را در این خصوص بررسی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با توجه به ابعاد گسترده نقش و ماموریت کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان از جمله ترویج و حفظ ارزش‌ها، توسعه تجارب ضمنی ورزشی و نیز تحقق اصول المپیزم در میان اقشار مختلف جامعه، به استناد ماده ۲ اساسنامه کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران « شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزشی ایران » تشکیل شده است.

بر این اساس کمیته ملی المپیک با حمایت و همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک به استناد مصوبات شورای سیاستگذاری تاریخ شفاهی ورزش ایران آمادگی دارد پیشنهادهای رسیده را بررسی کند.

اهداف:

بازتولید فرهنگ پهلوانی، تعمیق اخلاق ورزشی و بسط ارزشهای المپیزم 

بسط و گسترش پژوهش در تاریخ ورزش ایران

تدوین تاریخ ورزش در ایران با رویکرد آثار و نتایج ورزش در جامعه معاصر ایران

کشف و مستند سازی ابعاد پنهان و ناگفته های تاریخ ورزش ایران

فراهم آوردن زمینه انتشار علمی اطلاعات و تبادل تجارب جامعه ورزشی ایران

حوزه ها و موضوعات مصوب:

 کنشگران ورزشی (مدیران، صاحبنظران، کارگزاران، ستارگان، مفاخر، قهرمانان، اصحاب رسانه، پیشکسوتان و...)

رخدادهای ورزشی (بازی‌های المپیک، بازی های آسیایی به ویژه بازی های آسیایی تهران ۱۳۵۳،  بازی های زنان کشورهای مسلمان، بازی های پارالمپیک و ...)

نهادهای ورزشی (سازمان‌ها، فدراسیون‌ها، استادیوم‌ها و...)

متخصصان و صاحبان تجربه موثر در حوزه تاریخ شفاهی، پروپوزال های خود را در چارچوب RFP مصوب، به نشانی الکترونیکی oh@olympic.ir و یا آدرس پستی خیابان ولیعصر، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، مجموعه ورزشی انقلاب، آکادمی ملی المپیک، دبیرخانه تاریخ شفاهی ورزش ایران، کد پستی 1995614111 ارسال فرمایند.

تذکر: پروپوزال هایی که در چارچوب RFP مصوب شورای سیاستگذاری نباشد، بررسی نخواهند شد

✅علاقه مندان برای مشاهده RFP و دریافت سایر اطلاعات به سایت www.olympic.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 26216198 021 تماس حاصل کنند.

نظر شما