پیش از آغاز دیدار پرسپولیس و کاشیما صورت گرفت؛

از ۵۶ ساله تا ۱۳ ساله داوطلب برای کمک به پرسپولیس

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۹:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۱۵۸
از ۵۶ ساله تا ۱۳ ساله داوطلب برای کمک به پرسپولیس
892 نفر از هواداران برای حضور در جمع داوطلبان همیاری در برگزاری بازی پایانی لیگ قهرمانان ثبت نام کردند که مسن‌ترین و کم‌سن‌ترین آنها 56 و 13 ساله هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمیته داوطلبی در گزارشی به ستاد برگزاری بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا از ثبت نام 892 نفر از هواداران علاقمند با تخصص‌های مختلف برای کمک به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

332 نفر از ثبت نام کنندگان واجد شرایط در مصاحبه شرکت کردند که بعد از گزینش نفرات، بین بخش‌های مختلف تقسیم شدند. هواداران داوطلب از سراسر ایران و با تخصص‌های گوناگون حضور دارند.

از این جمع 32 نفر در گروه مترجمان، 22 نفر در گروه رسانه و 125 نفر در بخش تشریفات و خدمات ساماندهی شده‌اند. از بعضی داوطلبان هم برای همکاری با دیگر کمیته‌ها، استفاده خواهد شد.

مسن‌ترین فرد حاضر در جمع داوطلبان فردی 56 ساله، فارغ التحصیل در رشته برق دانشگاه تهران است که در بخش ترجمه از وی استفاده خواهد شد.

کم‌ سن‌ترین داوطلبان ثبت نامی هم متولد سال 84 بودند که سه نفر از آنها بعد از مصاحبه انتخاب شدند تا طی تمرینات، شرایط جسمی آنها فراهم شود تا در صورتی که برای آن مشکل‌ساز نباشد در گروه نهایی قرار بگیرند.

در میان داوطلبان، پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص بیهوشی، دکترای زبان انگلیسی و دارای مدارک دانشگاهی دیگر هم حضور دارند که با توجه به علاقمندی نسبت به پرسپولیس داوطلب شده‌اند.

گفتنی است؛ دانشگاه پرسپولیس زیر نظر باشگاه، عهده‌دار ساماندهی بخش داوطلبین است و داوطلبان بیشتر از محیط‌های دانشگاهی بوده‌اند.

نظر شما