تاکید رئیس کمیته مسابقات AFC در اولین نشست پیش از بازی فینال؛

ورود نفرات اضافه و تماشاگران بدون بلیت، به کلی ممنوع

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۸:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۲۷۷
رئیس کمیته مسابقات AFC در جلسه امروز که با حضور مسئولان و ناظران کنفدراسیون، رییس و مسئولان کمیته های ستاد لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان فدراسیون و ورزشگاه آزادی برگزار شد، تاکید داشت؛ در روز برگزاری مسابقه به هیچ وجه تماشاگران اضافه بر ظرفیت و بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صبح امروز سه‌شنبه، در سالن جلسات هتل اسپیناس پلاس، نشستی بین مسوولان کمیته های ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان، متناظرین آنها در AFC و تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی

در این نشست موارد گوناگونی چون آخرین وضعیت تعمیرات و بهسازی ورزشگاه آزادی و بخش‌های مختلف آن مانند؛ پاویون، VIP  و VVIP جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، میکسزون، دفتر و دبیرخانه کمیته مسابقات AFC ، رختکن‌ها، ارتقا سیستم صوتی و غیره مورد بحث و قرار گرفت و گزارشی ارایه شد.

در ادامه در خصوص نحوه بلیت فروشی، چگونگی ورود و خروج تماشاگران و میهمانان و استقرار آنها در جایگاه‌های مربوطه نیز گفت‌وگو شد.

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت ممنوع

یکی از مهمترین نکاتی که در جلسه صبح امروز مورد تاکید رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت؛ موضوع تماشاگران و برقراری نظم و امنیت در این حوزه بود.
پاول لوزانوف بعد از اطلاع از نحوه بلیت فروشی، تاکید کرد که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند و باید از ورود افراد، خارج از ظرفیت جلوگیری شود و در محیط و فضای ورزشگاه حضور پیدا نکنند.

برپایی جلسات مداوم برای هماهنگی بین کمیته ها

در جلسه صبح امروز همچنین مقرر شد بین نمایندگان و ناظران کنفدراسیون و نفرات متناظر آنها در کمیته‌های کار باشگاه و فدراسیون، جلسات مداومی برای ایجاد هماهنگی تشکیل شود. همچنین نحوه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری بررسی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز