هفته ششم لیگ برتر والیبال؛

مدعیان پنجه در پنجه می‎‌شوند

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۲:۵۰:۰۱
کد خبر: ۷۷۳۵۷۹
مدعیان پنجه در پنجه می‎‌شوند
6 دیدار هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال با برگزاری مسابقات جذابی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته ششم رقابت های لیگ برتر والیبال روز جمعه ادامه پیدا خواهد کرد و تیم ها در 6 شهر مختلف به مصاف یکدیگر می روند. در هفته گذشته تنها تیم بدون شکست مسابقات اولین شکست خود را پذیرفت تا حالا جدول لیگ، جذاب تر و فشرده تر دنبال شود.

در هفته ششم مسابقات خاتم اردکان که روی دور برد قرار دارد، میزبان پیکان تهران است. دو تیم تا به اینجای کار 5 برد و یک شکست در کارنامه دارند و از جمله مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات محسوب می شوند. این جدال می تواند یکی از دو تیم را به صدر جدول نزدیک تر کند و دیگری را به رده های میانی بفرستد.

سایپا تهران و شهرداری گنبد دیگر دیدار جذاب بالانشینان را انجام می دهند. سایپا هفته گذشته کار بزرگی انجام داد و پیکان را شکست داد تا با 3 برد از 5 مسابقه خود را به تیم های بالای جدول نزدیک کند و حالا در دیدار با تیم گنبدی که 4 برد کسب کرده، شانس این را دارد که خود را به جمع تیم های بالانشین نزدیک تر کند و در جمع مدعیان حضور پر رنگ تری داشته باشد.

شهروند اراک و شهرداری تبریز دیگر دیدار مهم هفته را برگزار می کنند. هر دو تیم در رده های پایینی جدول قرار دارند و در این میان شهروند اراک با یک برد در شرایطی میزبان نماینده تبریز است که شهرداری تبریز هیچ بردی را کسب نکرده است.

شهرداری ارومیه و پیام مشهد دیگر بازی این هفته را برگزار می کنند. ارومیه ای ها هنوز موفق به کسب برد در لیگ برتر نشدند و در این هفته میزبان تیمی هستند که در خانه و خارج از خانه تیمی متفاوت است و هر چند در خانه همه حریفان را شکست داده اما در بیرون از خانه همیشه بازنده بوده و باید ببینیم این هفته طلسم کدام تیم شکسته می شود.

شهرداری ورامین صدرنشین این هفته میزبان عقاب نهاجا است. هر دو تیم هفته گذشته بردهای مهمی را کسب کردند و در فرم بسیار خوبی برابر یکدیگر به میدان می روند تا شاهد یکی از جذاب ترین بازی های هفته باشیم.

کاله مازندران در آخرین دیدار میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است. کاله هفته گذشته رقابت نزدیک خود به عقاب را واگذار کرد و فولاد سیرجان در هفته گذشته قرعه استراحت داشت. هر دو تیم در میانه جدول انگیزه زیادی برای کسب برد و رسیدن به جمع بالانشین ها دارند.

دورنای ارومیه در این هفته با قرعه استراحت رو به رو شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز