هفته چهارم لیگ اروپا؛

چلسی برد، آرسنال متوقف شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۸:۳۱:۲۸
کد خبر: ۷۷۳۶۶۵
چلسی برد، آرسنال متوقف شد
تیم های فوتبال چلسی انگلیس، بایرلورکوزن آلمان و لاتزیو ایتالیا در جریان رقابت های هفته چهارم لیگ اروپا برابر رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم چلسی در آغاز رقابت های این هفته تیم باته بوریسوف بلاروس را به سختی و با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تنها گل این دیدار را اولیور ژیرو مهاجم ملی پوش فرانسوی چلسی در دقیقه 53 درون دروازه حریف جای داد و برتری تیمش را رقم زد.

همچنین تیم بایرلورکوزن آلمان تیم اف سی زوریخ سوئیس را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد. برای نماینده آلمان در این دیدار تین یدوای مدافع کروات و پیش تاخته این تیم در دقیقه 60 گلزنی کرد و این تیم را پیش انداخت.

در یکی از حساس ترین بازی های پنجشنبه شب تیم سخت کوش سلتیک اسکاتلند با نتیجه دو بر یک تیم لایپزیک آلمان را از پیش رو برداشت. تیرنی در دقیقه 11 و اوسنه ادوارد در دقیقه 79 برای تیم سلتیک در این دیدار گلزنی کردند. خوان کوین اگوستین نیز در دقیقه 78 برای تیم لایپزیک گلزنی کرد اما با این گل مانع از شکست تیمش نشد.

همچنین تیم آ.ث میلان و آرسنال نیز به ترتیب برابر رقبای خود رئال بتیس اسپانیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند. تیم لاتزیو ایتالیا نیز در دیگر دیدار مهم  با نتیجه دو بر یک تیم المپیک مارسی را از پیش رو برداشت.

هم اکنون تیم های بایرلورکوزن در گروه A، سالزبورگ در گروه B، زنیت در گروه C، دیناموزاگرب در گروه D، آرسنال در گروه E، رئال بتیس در گروه F، ویارئال در گروه G، فرانکفورت در گروه H، خنک بلژیک در گروه I، سویا درگروه J، دیناموکیف اوکراین در گروه K و چلسی درگروه L در صدر جدول رده بندی قرار دارند. هفته پنجم این رقابت ها هشتم آذرماه برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز