جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی؛

مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می‌رویم

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۳:۱۰
کد خبر: ۷۷۳۷۱۷
مسیگر: با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف مصر می‌رویم
بازیکن ارزشمند و باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: همه بازیکنان با جان و دل در زمین مسابقه حاضر می شویم.

بازیکن ارزشمند و باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت: همه بازیکنان با جان و دل در زمین مسابقه حاضر می شویم.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسلم مسیگر در ابتدا گفت: خوشبختانه بازی های خیلی خوبی را برابر تیم های آمریکا، تاهیتی و روسیه پشت سر گذاشتیم و با ارائه یک نمایش بسیار خوب و کسب 9 امتیاز به سرگروهی دست پیدا کردیم. همانطور که همه دیدند، جوان های تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دادند، حتی عملکردی فراتر از آنچه توقع می رفت.

وی ادامه داد : فوتبالی که ما به نمایش گذاشتیم بسیار زیبا است و همه بازیکنان با جان و دل در زمین حاضر می شویم که از نظرم همه تماشاگران و علاقمندان که بازی ها را دنبال می کنند، این را درک کرده اند. به همین دلیل به اعتماد به نفس زیادی دست پیدا کرده ایم و با آمادگی کاملی آماده بازی حساس امشب برابر مصر هستیم چراکه می دانیم با کمک یکدیگر، بین جوان ها و باتجربه می توانیم هرتیمی را شکست بدهیم. 

مسیگر که در غیاب احمدزاده مسئولیت کاپیتانی تیم را برعهده دارد ، تصریح کرد : اینکه با پیروزی روز گذشته برابر روسیه موفق شدیم صدرنشین گروه شویم و تا فینال با برزیل رو در رو نشویم، یک نکته مثبت است. از نظرم رویارویی با مصر سخت است اما شانس بیشتری برابر این تیم خواهیم داشت. تا به اینجای مسابقات گام به گام پیش رفتیم و هرموردی که کادرفنی گفته بود را به اجرا گذاشتیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه محمد احمدزاده برترین بازیکن جهان به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار ندارد و به نظرم اگر امکان حضور در زمین را داشت، می توانستیم حتی با اختلاف گل های بیشتری بازی ها را پشت سر بگذاریم. اما وقتی تیم یکدل و یکدست باشد، در غیاب برترین بازیکن هم می تواند نتیجه را کسب کند، همانطور که در بازی های مرحله گروهی این را ثابت کردیم. 

مسیگر در پایان گفت: برای بازی امشب هم تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با پیروزی برابر مصر به فینال مسابقات برسیم.

نظر شما