دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

سلطانی‌فر: ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ‌سلمان برادارانه است/ نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد/ حق تیم‌های ایرانی است که میزبان تیم‌های عربستانی باشند

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۵:۳۳
کد خبر: ۷۷۳۹۱۴
سلطانی‌فر: ارتباط ما با کنفدراسیون آسیا و شیخ‌سلمان برادارانه است/ نبض فوتبال آسیا در ایران می‌تپد/ حق تیم‌های ایرانی است که میزبان تیم‌های عربستانی باشند
وزیر ورزش و جوانان با شیخ سلمان در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ابتدا گفت: معتقدم نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد و لازم است از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر کنم و خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاه ها در فوتبال آسیا بسیار اثرگذار است. برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. 

وزیر ورزش و جوانان از شیخ سلمان خواست حمایت خود از باشگاه های ایرانی را ادامه دهد و تاکید کرد: حق تیم های ایرانی است که در ایران میزبان تیم های عربستانی باشند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا و شما انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد و ما ورزش و به خصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت ها می دانیم و معتقدیم پیام آور صلح و دوستی ملت ها است. 

دکتر سلطانی فر با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: ما از برنامه ها و قدم های موثر شما حمایت کرده و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا است. 

دکتر سلطانی فر، شیخ سلمان را مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و انشاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت. 

وی ادامه داد: ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: از رهبر معظم انقلاب تا دکتر روحانی ریاست جمهور و ریاست مجلس و نمایندگان مردم در مجلس و اعضای دولت و طرفداران پرشمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیاد دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز