فرزاد کوهیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن بازی سختی در پیش دارد/ وضعیت لیگ بسکتبال رفته رفته بهتر می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۴۳:۲۲
کد خبر: ۷۷۴۱۱۱
ذوب‌آهن بازی سختی در پیش دارد/ وضعیت لیگ بسکتبال رفته رفته بهتر می‌شود
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی بعدی ما با تیم شیمیدر بازی سختی خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛  فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان درباره وضعیت کلی لیگ امسال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به تازگی شروع شده است. خیلی زود است که بخواهیم از الان در  مورد پویایی لیگ صحبت کنیم. لیگ امسال مانند سال‌های گذشته برخی از مشکلات، مانند خرید بازیکن، تشکیل تیم و ... را داشت.

وی ادامه داد: تیم ذوب آهن هم جزو تیم‌هایی بود که امسال با بعضی از این مشکلات کارش را در لیگ شروع کرد. فعلا سه هفته از لیگ سپری شده است. در این مدت اندک بازی خوبی را شاهد بوده‌ایم. قطعا رفته رفته هم روند بازی‌ها خوب می‌شود و هم لیگ نظم بهتری را پیدا می‌کند.

کوهیان خاطرنشان کرد: امسال هرچند تعداد تیم‌های حاضر در لیگ کمتر شده ولی اکثر تیم‌های حاضر با قدرت کامل آمده‌اند که بدون شک در پویایی لیگ بی‌تاثیر نیستند بدون تردید هرچقدر تیم‌ها قوی باشند بازی های جذابی را می‌توانیم شاهد باشیم.

سرمربی ذوب آهن افزود: تیم ذوب آهن تا به امروز از دو بازی یک برد و یک باخت را در کارنامه دارد. بازی بعدی ما با تیم شیمیدر بازی سختی خواهد بود. تیمی که امسال یکی ار مدعیان قهرمانی است و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. امیدوارم مقابل شیمیدر نتیجه خوبی را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز