یک جنگ تمام عیار را بردیم؛

گو ایوا: دیدار با پرسپولیس سخت‌ترین بازی ما بود/ خوشحالم قهرمان آسیا شدیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۲۱:۰۴:۱۷
کد خبر: ۷۷۴۲۶۸
گو ایوا: دیدار با پرسپولیس سخت‌ترین بازی ما بود/ خوشحالم قهرمان آسیا شدیم
سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز گفت: خوشحالم که توانستیم قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گو ایوا در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس با کاشیما در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیش از هر چیز از خبرنگاران تشکر می کنم که اینجا هستند. معذرت هم می خواهم که صدایم خوب نیست چون جو استادیوم باعث شده تا بگیرد.  بازی شبیه به یک جنگ تمام عیار بود و خوشحالم توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی درباره عملکرد سوزوکی مهاجم تیمش در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: من درباره عملکرد او باید بگویم به بازی امروز بهتر است نگاه کنیم. او مهاجم هدف ماست. به تیم ملی هم دعوت شده و می تواند درخشش خود را ادامه دهد و لژیونر هم شود.

سرمربی کاشیما در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی درباره کسب اولین قهرمانی این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این بیستمین عنوانی است که باشگاه‌مان توانست به دست بیاورد. این موضع احساس بزرگی است که بیستمین جام متعلق به لیگ قهرمانان آسیا شده است. احساس کسب این موفقیت در این رقابت ها بالاتر از دیداری است که مقابل رئال و بایرن در جام باشگاههای جهان در ۲۰۱۶ داشتیم.

ایوا درباره سخت ترین دیداری که در فصل جاری داشت تصریح کرد: بدون اغراق و تعارف می‌گویم سخت‌ترین بازی ما با پرسپولیس بوده است. یکی از دلایلش هم اتمسفر ورزشگاه آزادی با هوادارانی که دارد است. خوشحالم به عنوان تنها تیمی که توانست در آزادی از این تیم امتیاز بگیرد در حال ترک تهران هستیمِ بی اغراق بازی امروز سخت ترین دیدارمان بود.

وی خاطرنشان کرد: از زمانیکه وارد ایران شدیم شاهد میزبانی و پذیرایی فوق العاده درخشانی از ایرانی ها بودیم. هتل، ورزشگاه، میزبانی و حتی خبرنگاران و عکاسان برای ما تجربه فوق العاده ای رقم زدند. نه تنها مردم ایران بلکه مسئولان AFC هم به ما کمک کردند تا به این موفقیت برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز