محمود میران درگفتگو با خبرگزاری برنا:

نتایج کسب شده در گرندپری جودو قابل تصور بود/ جوانگرایی به تیم لطمه نزده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۲:۲۴
کد خبر: ۷۷۴۵۴۸
نتایج کسب شده در گرندپری جودو قابل تصور بود/ جوانگرایی به تیم لطمه نزده است
سرمربی سابق تیم ملی جودو گفت: نتیجه به دست آمده در گرندپری تاشکند قبل از مسابقات هم قابل تصور بود ولی به نظر محک خوبی بود تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت‌های جودو گرندپری جمعه ۱۸ آبان ماه با حضور ۳۴۷ جودوکار از ۴۷ کشور در تاشکند آغاز شد و تیم ملی ایران که با ۵ جودوکار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود توفیقی در راهیابی حتی به مرحله یک چهارم نداشت.

محمود میران، پیشکسوت برجسته کشورمان پیرامون نتایج کسب شده در این دوره از رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: هر پنج ملی پوش ما کم تجربه و میدان ندیده بودند. البته که من شناخت خوبی هم از همه بچه‌ها نداشتم ولی بالاخره هر تیمی که در آن جوانگرایی صورت بگیرد، باید منتظر چنین نتیجه‌هایی هم باشد.

وی ادامه داد: نتیجه به دست آمده قبل از مسابقات هم قابل تصور بود. ولی به نظر محک خوبی بود تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کنیم تا با برنامه ریزی درست و سرمایه گذاری دقیق تیم را با آمادگی بیشتری راهی مسابقات کنیم.

میران اضافه کرد: این که بگوییم جوانگرایی به تیم لطمه زده حرف درستی نیست. ملی پوشان آماده و با توانایی بالایی داریم که قطعا در المپیک و مسابقات مهم‌تر می‌توانند نتایج بهتری را کسب کنند. همانطور که توانستند در مسابقات جهانی صاحب مدال شوند. این تیم جوان باید کم کم کسب تجربه کند تا در آینده از آن‌ها استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز