امیرحسین منظمی:

استقبال تماشاگران از لیگ والیبال امسال بسیار خوشحال کننده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۵۵۰
استقبال تماشاگران از لیگ والیبال امسال بسیار خوشحال کننده است
دبیرکل فدراسیون والیبال می گوید که یک لیگ پویا و رقابتی می تواند به داشتن تیم ملی قدرتمند کمک کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیرحسین منظمی دبیر کفدراسیون والیبال درباره شرایط لیگ برتر گفت: لیگ به شکل منظمی آغاز شده و به خوبی پیش می رود. یکی از بهترین لیگ هایی که در تاریخ لیگ ها دیدم را شاهد هستیم و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. در گذشته تیم هایی با بهترین بازیکنان و هزینه بالا بسته می شد اما اکنون شرایط اینگونه نیست و در غیاب لژیونرها، بازیکنان به خوبی تقسیم شدند و همه برای قهرمانی می جنگند. خوشحالم که لیگ ما به شکلی است که تا آخرین دقیقه نمی توان برنده و قهرمان را حدس زد.

وی در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوب تماشاگران، خاطرنشان کرد: تماشاگران امسال استقبال بسیار خوبی از مسابقات در شهرهای مختلف داشتند. این موضوع نیز نوید روزهای خوب و درخشان برای والیبال ایران را می دهد.

دبیرفدراسیون والیبال در بخش بعدی صحبت های خود با اشاره به اهمیت یک لیگ پویا برای داشتن تیم ملی قدرتمند، تصریح کرد: امیدوارم استعدادهای خوب کشور شناسایی شوند تا یک تیم ملی با ثبات و خوبی برای سال های آینده داشته باشیم. زمانیکه لیگ رقابتی می شود و سطح لیگ بالا می رود، از دل چنین لیگی بازیکنان ملی خوبی خواهیم داشت.

منظمی در بخش پایانی صحبت های خود درباره استفاده از ویدئو چک ایران در لیگ برتر، اضافه کرد: ویدئو چک ملی بحث بسیار خوبی است که به اجرا در آمد. در سال حمایت از کالای ملی هستیم و فدراسیون والیبال نیز در این بحث پیش رو است. ما ویدئو چکی که ساخت کشورهای دیگر است را توسط فرزندان عزیز کشورمان ساختیم و در لیگ برتر به کار گرفتیم و از آن استفاده می کنیم. ما این تولیدات ملی حمایت می کنیم و پیش از انتخابات فدراسیون نیز اعلام کردیم که این موضوع یکی از اهداف فدراسیون است و خوشحالم که به این موضوع جامه عمل پوشاندیم. برای علمی ساز ورزش های گام های مهمی برداشتیم و می دانم و ایمان دارم که فرزندان ایران اسلامی می توانند در موضوعات مختلف، گام های بلندی بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز