مسابقات جهانی میدان بزرگی است؛

اسدپور: بچه‌ها از نظر فنی هیچ‌‌چیز کم ندارند

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۴۵:۰۵
کد خبر: ۷۷۴۵۹۰
اسدپور:  بچه‌ها از نظر فنی هیچ‌‌چیز کم ندارند
سرمربی تیم‌ملی پومسه زنان گفت: فرصت کمی در اختیار داشتیم اما بچه‌ها آمادگی لازم برای حضور در این میدان بزرگ را کسب کرده‌اند و با توجه به تمرینات فشرده‌ای که پشت سر گذاشته‌اند از نظر فنی هیچ چیز کم ندارند.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه زنان اعزامی به یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه در خصوص میزان آمادگی پومسه‌روهای کشورمان گفت: از 7 مهرماه تمرینات را به صورت پرفشار، متمرکز و پیوسته پیگیری کرده و 75 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم. رده‌سنی نونهالان از اول اردو تاکنون پیشرفت خوبی داشتند، نوجوانان نیز آمادگی مطلوبی کسب کردند اما رده‌سنی جوانان با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند شرایط خیلی بهتری دارند. انشاءالله در مسابقات نیز با تمرکز توانایی خود را ارائه داده و نتایج درخشانی کسب کنند.

اسدپور اینطور ادامه داد: رویداد جهانی میدان بزرگی است به ویژه که در این دوره مسابقات به صورت تک حذفی برگزار می‌شود اما تصویرسازی‌‌های لازم صورت گرفته، بچه‌ها همگی با انگیزه تمرین کردند و به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال هستند.

اسدپور با اشاره به همدلی که در میان اعضای تیم وجود دارد، گفت: تعدادی از نفرات اعزامی نخستین حضور خود در میدانی بین‌المللی را تجربه می‌کنند اما پومسه کاری گروهی است، تمامی بچه‌ها در این مدت به یکدیگر کمک کرده و سعی داشتند نواقص یکدیگر را برطرف نمایند تا بهترین نتیجه را بگیرند. ما نیز در طول اردو سعی کردیم بچه‌ها را به خود باوری لازم برسانیم تا با اعتماد به نفس بر روی شیاپ‌چانگ حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم زنان با اشاره به مهمترین حریفان کشورمان تصریح کرد: کره‌جنوبی، فیلیپین، تایلند، چین، ویتنام و چین تایپه از مهمترین حریفان ما به حساب می‌آیند اما نباید این مهم را فراموش کرد که ایران نیز رقیب قدرتمندی برای دیگر کشورها است و بچه ها از نظر فنی هیچ‌چیز کم ندارند.

وی در پایان گفت: ما در این دوره به دنبال کسب سکوی بهتری هستیم و امیدوارم این مهم حاصل شود. از تمامی کسانی که در این مدت به ما کمک کردند تشکر می‌کنم و از همه ما می‌خواهم برای تیم پرامید ما دعا کنند تا بهترین نتیجه را کسب نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز