امروز منتشر شد؛

تمجید سایت جهانی فوتبال ساحلی از تیم ملی ایران+عکس

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۹:۱۱
کد خبر: ۷۷۴۶۱۹
تمجید سایت جهانی فوتبال ساحلی از تیم ملی ایران+عکس
سایت جهانی فوتبال ساحلی نوشت: ساحلی بازان ایران با صبر و تحمل فراوان موفق به کسب عنوان قهرمانی جام بین قاره ای 2018 امارات شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت جهانی فوتبال ساحلی (beach soccer)، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بار دیگر پس از قهرمانی اش  در سال 2013 به این عنوان دست یابد.این قهرمانی در حالی رقم خورد که تیم ملی فوتبال روسیه توانسته بود ستاره جهانی فوتبال ساحلی یعنی تیم ملی برزیل را شکست داده و به فینال راه یابد.تزارها با یکی از درخشان ترین و بهترین تیم های خود در این دوره از مسابقات حاضر شده بودند.

سایت جهانی فوتبال ساحلی در ادامه نوشت: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار فینال پا به پای حریف خود در حال حرکت بود و در تمامی زمان های این دیدار حریف خود را زیر نظر داشت. همچنین در طول دیدار توانست موج های حملات فراوانی را به سمت دروازه روسیه انجام دهد و در نهایت نیز بهزادپور، دروازه بان تیم ملی ایران توانست با یک شوت رعد آسا گل دیدنی را وارد دروازه این تیم کرده و در ادامه قدرت تیم ملی ایران را به دیگران نشان دهد.بهزاد پور در جریان جام بین قاره ای جایگزین پیمان حسینی مصدوم شده بود.

سایت معتبر فوتبال ساحلی در پایان نوشت:تیم ملی فوتبال ساحلی ایران علی رغم فشار های فراوان حریف روس خود با حوصله بازی می کرد و همین صبر و تحمل آن ها سبب شد تا ایران به قهرمانی و پیروزی برابر روسیه دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز