انتظارات، انگیزه ما را هم بالاتر می‌برد؛

چشمی: تمام تمرکز تیم ملی روی قهرمانی در جام ملتها است

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۳:۳۱
کد خبر: ۷۷۴۶۶۱
چشمی: تمام تمرکز تیم ملی روی قهرمانی در جام ملتها است
مدافع تیم ملی کشورمان گفت: باید تمرکز خودمان را صد درصد روی اردوها بگذاریم،با تکمیل شدن تیم ملی می‌توانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، روزبه چشمی در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: در شرایطی هستیم که باید تمرکز خودمان را صد درصد روی اردوها بگذاریم. با تکمیل شدن تیم ملی می‌توانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم.
 
او درباره وضعیت خودش در استقلال و روحیه‌اش در تمرینات تیم ملی، اظهار کرد: هیچ مشکلی نیست و همه بازیکنان با تمرکز بالایی در تمرینات حاضر شدند.
 
مدافع تیم ملی درباره شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: حمایت‌ها باید بیشتر شود. باید بازی‌های دوستانه بیشتر و بهتری داشته باشیم. تمام تمرکز ما روی قهرمانی است. انتظارات از ما بالاست و در این دوره بیشتر شده است. ان‌شاءالله با بازی‌هایی که داریم، بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.
 
چشمی درباره این که آیا بازی با ونزوئلا و ترینیداد و توباگو جوابگوی نیازهای تیم ملی است، گفت: با شرایط موجود، اگر بتوانیم دو بازی تدارکاتی انجام دهیم خیلی خوب است. همین که فیفا دی را از دست ندادیم و دو بازی دوستانه داریم، اتفاق مثبتی است.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا انتظارات کار تیم را سخت‌تر نمی‌کند، گفت: بالاخره انتظارات، انگیزه ما را هم بالاتر می‌برد. بعد از جام جهانی انتظارات بیشتر شده و ایران هم همیشه جزو قدرت‌های برتر آسیا است. ما فقط برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به میدان می‌رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز