گلی که خوردیم اشتباه صد درصد دروازه‌بان تیم‌مان بود؛

مرزبان: علی رغم فوتبال خوب و باکیفیت، گل‌های خوبی نمی‌ زنیم / می‌ خواهیم تیم را ترمیم کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷:۲۳
کد خبر: ۷۷۴۶۷۳
مرزبان:  علی رغم فوتبال خوب و باکیفیت، گل‌های خوبی نمی‌ زنیم / می‌ خواهیم تیم را ترمیم کنیم
سر مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:علی رغم فوتبال خوب و باکیفیت، گل‌های خوبی نمی‌زنیم وبازیکنان ما به خاطر شرایط تیم در لیگ برتر استرس دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا مرزبان بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی فیزیکی خوبی را شاهد بودیم. تصمیم گرفتیم بدون مهاجم هدف بازی کنیم چرا که می‌خواستیم حریف در خط دفاع خودش باز شود. این اتفاق افتاد و ما توانستیم موقعیت‌های خوبی خلق کنیم. علی رغم فوتبال خوب و باکیفیت، گل‌های خوبی نمی‌زنیم وبازیکنان ما به خاطر شرایط تیم در لیگ برتر استرس دارند. بعد از بازی هفته گذشته، تلاش کردیم بازیکنان را از نظر روحی آماده کنیم. از نظر بدنی خیلی خوب شدیم و کنترل توپ بازیکنان بالاتر رفته است.
 
او با تبریک به بازیکنانش به خاطر همکاری متقابل گفت: گلی که خوردیم اشتباه صد درصد دروازه‌بان تیم‌مان بود. او نیاز به کسب تجربه دارد. البته او در ادامه بازی خیلی خوب عمل کرد. برای کسب تجربه باید بها و هزینه آن را بپردازید. ما با زحمت زیادی موقعیت خلق می‌کنیم. به سمتی می‌رویم که می‌خواهیم تیم را ترمیم کنیم. با بازیکنان خوبی در تماس هستیم و فقط امیدوار به تزریق منابع مالی هستیم.
 
سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره اشتباه دروازه‌بان تیمش در این دیدار و از دست دادن پیروزی خاطرنشان کرد: در زندگی باید تصمیمات سخت‌تر بگیرید. بدتر از این اشتباه را میلاد فراهانی مقابل پارس جنوبی انجام داد. من خیلی خوب به مدیریت مسائل انسانی واقفم. وقتی یک بازیکن با ما همراه نیست و به توافقش پایبند نیست، ترجیح می‌دهم با بازیکنانی کار کنم که دلشان با این تیم است. تصمیمی که درباره کنار گذاشتن فراهانی گرفتم به سود تیمم بود. بازیکنان می‌دانند که باید وفادار باشند. از روزی که من آمدم، هیچ بازیکنی درباره مسائل مالی صحبت نکرده است. ما در این تیم از شرافت فوتبال مردم مسجد سلیمان صحبت می‌کنیم. دوست ندارم بی‌پولی مطرح شود. نباید مسائل فردی به مسائل گروهی ارجحیت پیدا کند.
 
مرزبان با انتقاد از رفتار میلاد فراهانی، دروازه‌بان تیمش، افزود: نباید گل‌هایی که فراهانی خورده فراموش شود. اجازه نمی‌دهم به دروازه‌بان جوان تیمم توهین شود. هیچ وقت از بازی دادن به بازیکنان جوان ترسی نداشتم. شما هر چیزی را درست می‌کنید اما اگر اعتماد از بین برود، مجددا ترمیم نمی‌شود. ما نیم‌فصل دروازه‌بان جدید می‌گیریم. با مسائل دشواری رو به رو هستیم. 
 
وی به نحوه عقد قرارداد با بازیکنان تیمش در ابتدای فصل جاری هم اشاره کرد و گفت: کسی توجه نکرده که مدیریت قبلی چطور قرارداد بسته است؟ چرا با بازیکن مصدوم قرارداد بستند؟ من با این بازیکن چه کار کنم؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز