مرتضی محصص در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌ها روز به روز از لحاظ فنی به هم نزدیک‌تر می‌شوند/ در جام ملت‌های آسیا در گروه ساده‌ای قرار نداریم

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۵:۳۴:۴۸
کد خبر: ۷۷۴۷۱۴
تیم‌ها روز به روز از لحاظ فنی به هم نزدیک‌تر می‌شوند/ در جام ملت‌های آسیا در گروه ساده‌ای قرار نداریم
کارشناس فوتبال، گفت: تیم‌ها روز به روز از لحاظ فنی و تاکتیکی به هم نزدیک‌تر می‌شوند امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مرتضی محصص، کارشناس فوتبال، درباره وضعیت تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: همه تیم‌هایی که در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کنند بسیار قدرتمند هستند. در فوتبال امروز همه تلاش می‌کنند بهترین باشند و تیم های ضعیف و قدرتمند نداریم. معتقدم در جام ملت‌های آسیا در گروه ساده‌ای قرار نداریم.

وی ادامه داد: تیم ویتنام مربی باهوشی دارد. عراق بازی‌های تدارکاتی بسیار خوبی با تیم‌های بزرگ برگزار کرد. بازی‌های تدارکاتی باید در سطح بسیار خوب برگزار شود. ایران باید هر چند ماه یکبار با آلمان، فرانسه و هلند بازی کند. مهم‌ترین مسئله برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی این است که چگونه از این بازی‌ها استفاده می‌کنیم. تیم‌های ونزوئلا و ترینیداد و توباگو حریفان خوبی برای ایران هستند.

محصص با اشاره به اینکه کی‌روش، مربی بسیار باهوش و زیرکی است، افزود: کی‌روش تلاش می کند در بازی‌های دوستانه از بازیکنان ذخیره استفاده کند تا آنها را برای جام ملت‌های آسیا استفاده کند. با رقابت با حریفان به دنبال رفع نقاط ضعف تیم است.

وی با تاکید بر اینکه در دیدارهای تدارکاتی باید روی ضربات ایستگاهی و استراتژی دفاع و حمله تمرین شود، اضافه کرد: رقابت‌های جام جهانی نشان داد ضربات ایستگاهی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تیم‌ها برای رسیدن به گل برای آن برنامه ریزی می‌کنند.

محصص در پایان گفت: مربیان تیم‌های مختلف در کلاس‌های آموزشی فیفا شرکت می‌کنند. تیم‌ها روز به روز از لحاظ فنی و تاکتیکی به هم نزدیک‌تر می‌شوند امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز